Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Изграждане на социолингвистична компетентност в контекста на смесеното обучение за медицински цели

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Теодора Вълова
Медицински университет – Плевен

Резюме. Статията разглежда теоретичните и практико-приложните аспекти на информационните и комуникационните технологии като елемент на смесената учебна среда за нуждите на обучението по „Български език като втори“ за медицински цели. Актуалността на темата се определя от дефицита на научни изследвания и на задълбочена дискусия за предимствата и ограниченията на ефективността на електронното обучение при преподаването, ученето и педагогическото общуване в университетски контекст. Представени и анализирани са данните от изследване мнението на чуждестранни студенти медици за свойствата „честотност“ и „логичност“ на сравненията. Установен е коефициентът на корелация между техните скалови стойности – преди и след използване на корпус от художествени текстове, в писмен или аудио електронен формат. Анализиран е дидактическият потенциал на разработения в платформата EasyClass учебен модул, с включени художествени текстове, да въздейства върху развитието на умение у обучаемите да употребяват наблюдаваната езикова фигура уместно и функционално в медицинския дискурс.
Ключови думи: социолингвистични компетентности; усвояване на втори чужд език; смесено обучение

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Language Policies and Language Education in the Period of Sultan Abdülhamid II: Examples from the Yıldız Palace Library Collection

Следваща статия

Глаголните категории вид, време, наклонение и залог в учебниците на гръцката образователна система

Следваща статия

Глаголните категории вид, време, наклонение и залог в учебниците на гръцката образователна система

Сравнительное исследование окуломоторной активности при чтении у детей младших классов с разной степенью сформированности навыка чтения

Фонетико-морфологична и семантична адаптация на общите лексикални елементи от турски произход в българския и във френския език

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI
  • Towards Conceptual Frames
  • The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach
  • Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence
  • Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език
  • Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland
  • За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов
  • La mise en espace des formules stéréotypées dans le discours politico-médiatique: stratégie d’attraction
  • Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век
  • По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград
  • Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2019, година XLVI
  • Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG