Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2022 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX

в Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2022 г.

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Доц. д-р Марина Джонова 1)
Гл. ас. д-р Светлозара Лесева 2)
Проф. д-р Елена Иванова 3)
1) Софийски университет „Св. Климент Охридски“
2) Институт за български език – Българска академия на науките
3) Санктпетербургски държавен университет (Русия)

https://doi.org/10.53656/for22.401pred

Резюме. В статията се представят в съпоставителен план възможностите за образуване на инхоативни глаголи от предикатите за състояние в българския и руския език…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Тональные контуры русских да-нет-вопросов в условиях болгарской интерференции

Татьяна Алексиева
Софийский университет имени св. Климента Охридского (Болгария)

https://doi.org/10.53656/for22.408tona

Резюме. Просодия русского языка является самым сложным аспектом даже для выпускников болгарских университетов, изучающих русский язык…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Werbung Im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht

Dr. Gergana Fyrkova, Assoc. Prof.
Sofia University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for22.404werb

Abstrakt. Werbung im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht eröffnet große Chancen für einen attraktiven und zugleich pragmatischen Zugang zu einer Fremdsprache…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Деривационното поле на лексемата WIND

Павлина Петкова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/for22.405deri

Резюме. В статията са представени най-продуктивните начини за словообразуване в английския език, като се обръща конкретно внимание на деривационното поле на лексемата wind…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


МЕТОДИКА

Има ли място музиката в обучението по чужд език?

Доц. д-р Пенка Тодорова Кънева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/for22.421imal

Резюме. В статията се представят и анализират резултатите от анкетно проучване, проведено през 2022 година с учители и преподаватели по чужд език на ученици от различни възрасти и студенти, което има за цел да установи мнението на анкетираните относно използването на музикални дейности в чуждоезиковото обучение, а така също и техния опит в тази област…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Чуждоезиковото обучение – цел на инженерното образование, и инструменти в образователната среда

Цветелина Вукадинова 1), Сеня Терзиева 2),
Юлияна Яворова 2)
1) Минно-геоложки университет „Св. Иван Рилски“ – София
2) Химикотехнологичен и металургичен университет – София

https://doi.org/10.53656/for22.422cujd

Резюме. Статията представя изследване, касаещо разработване и апробиране на иновативни образователни подходи за развитие на езикови компетентности сред студентите от инженерните специалности…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ЕЗИК И КУЛТУРА

Черният монах на Емилиян Станев и неговите готически събратя

Доц. д-р Огнян Ковачев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for22.431cern

Резюме. Незавършената повест Черният монах от Емилиян Станев все още остава в периферията на неговото творчество, а също и на изследователския интерес от страна на българското литературознание…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ХРОНИКА

„Андре Малро – писател и борбен интелектуалец“ – празник на духа

Гл. ас. д-р Соня Александрова-Колева,
доц. д-р Мая Тименова-Коен
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/for22.441andr

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

За едно социолингвистично изследване на обществените надписи в градското пространство в контекста на многоезичието и лингводидактологията

Весела Белчева, Свилен Станчев
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий”

https://doi.org/10.53656/for22.451edno

виж повече

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

За едно социолингвистично изследване на обществените надписи в градското пространство в контекста на многоезичието и лингводидактологията

Следваща статия

Антропогенната екологична катастрофа*

Следваща статия
Антропогенната екологична катастрофа*

Антропогенната екологична катастрофа*

В ход е дигиталното обучение

Ледените „хладилници“ на света*

В ход е дигиталното обучение

Приливите и отливите около нас и в нас

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2021 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG