Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2020 Брой 45, 2020

За по-качествен живот

в Брой 45, 2020

Обучение по метода „Монтесори“ предлагат в Белене

Изпълнителният директор на РКО „Каритас“ Стефан Марков и ръководителят на ЦСРИ „Св. Винкенти“ Дарина Добранчева откриха в Белене зала за обучение по метода „Монтесори“

Нова услуга – обучение по метода на д-р Мария Монтесори, предлага Центърът за социална рехабилитация и интеграция „Св. Винкенти“ – Белене. Заниманията са безплатни, два пъти седмично и в две групи: за деца от 1 до 3 години и от 3 до 6 години.
„За обучението по метода „Монтесори“ обособихме специална зала със съдействието на кмета на общината Милен Дулев и местния общински съвет. Екипът на Центъра е от специалисти, които са сертифицирани и обучени за индивидуален подход към всяко дете. Методът на работа е подходящ за всички деца, включително и за деца с проблеми в развитието“, съобщи ръководителят на ЦСРИ Дарина Добранчева.
Заниманията включват упражнения от практическия живот, сензорно развитие, развиване и усъвършенстване на груба и фина моторика, развитие на речта, начална математика, зона „Творчество“.
ЦСРИ „Св. Винкенти“ – Белене, работи от 2017 г. като държавно делегирана дейност. Реализира се на база на заложеното в Общинската стратегия за развитие на социалните услуги, както и на Областната стратегия за развитие на социалните услуги. Капацитетът му е 25 места и се предоставя от доставчик на социалната услуга – Русенска католическа организация „Каритас“. „Освен новата услуга – обучение по метода „Монтесори“, в Центъра се реализират и дейностите кинезитерапия, психологическа, логопедична и педагогическа работа, социални дейности, музикотерапия, арттерапия и ранна детска интервенция – заяви при откриването на новата зала изпълнителният директор Стефан Марков. – Центърът в Белене подпомага родителите при отглеждането на деца с увреждания и осигуряване на възможности за трудовата им заетост, подобрява качеството на грижа и живот на децата
и/или младежите с увреждания, осигурява помощ при социалното им включване и интеграция в училищна среща. Предоставя се и мобилна грижа за потребителите (децата и лица), чийто достъп до Центъра е невъзможен поради здравословни причини“, подчерта Стефан Марков.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Етикети: Сюжети
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Историята от телеграфа до смартфона от първо лице

Следваща статия

Дарение за българите в Албания

Следваща статия
Дарение за българите в Албания

Дарение за българите в Албания

От „Къщата с куклите“ до жълтите павета

От „Къщата с куклите“ до жълтите павета

Над 100 мерки за по-чист въздух в София

Над 100 мерки за по-чист въздух в София

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI
  • Towards Conceptual Frames
  • The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach
  • Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence
  • Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език
  • Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland
  • За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов
  • La mise en espace des formules stéréotypées dans le discours politico-médiatique: stratégie d’attraction
  • Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век
  • По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград
  • Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2019, година XLVI
  • Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG