Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА

Отклонения в усвояването на ударението от студенти медици от славянски страни и подходи за тяхното преодоляване

Доц. д-р Теодора Вълова
Медицински университет – Плевен

https://doi.org/10.53656/for21.50otkl

Резюме. Статията представя изследване на недостатъците и нарушенията при поставянето на ударението, допускани при четенето на глас от чуждестранни студенти, носители на други славянски езици…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


МЕТОДИКА

Эффективные средства и методы онлайн-обучения русскому языку как иностранному: по материалам анкетирования преподавателей

Доц. Ольга Васильевна Анциферова,
проф. Леонид Викторович Московкин
Санкт-Петербургский государственный университет (Россия)

https://doi.org/10.53656/for21.51effe

Резюме. В настоящей работе представлены данные об эффективных средствах и методах онлайн-обучения, полученные в ходе анкетирования 72 преподавателей русского языка как иностранного, работающих в разных вузах Санкт-Петербурга…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Нагласи на обучаваните към използването на технологии в езиковото обучение

Д-р Георги Джумайов
Езикова гимназия „Пловдив“

https://doi.org/10.53656/for21.53nagl

Резюме. Настоящото проучване има за цел да изследва нагласите към използването на технологии при изучаването на (чужд) език…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Изследване на приложението на инструменти за електронно обучение в български и чуждестранни университети

Д-р Петър Тодоров
Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов

https://doi.org/10.53656/for21.55izsl

Резюме. През последните две години пандемията, предизвикана от вируса COVID-19, постави на сериозно изпитание всички сфери на обществения живот не само в България, но и в международен мащаб…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ЕЗИК И КУЛТУРА

Кафе и кафенета в градските пространства на европа, ориента и България

Доц. д-р Цвета Тодорова

https://doi.org/10.53656/for21.56coff

Резюме. Текстът разказва за градския феномен и традициите на кафето и кафенето в Европа и България – една от множеството заемки на Европа от Ориента…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКА АРХЕОЛОГИЯ

Peace linguistics: лингводидактический аспект

Проф. Валерий Ефремов
Российский государственный педагогический университет
им. А. И. Герцена – Санкт-Петербург (Россия)

Резюме. С опорой на концепции таких лингвистов и лингводидактов, как Д. Кристал, Г. де Матос, А. Кертис, П. Фридрих и др., в работе приводится краткий исторический экскурс и анализируются причины возникновения, предмет и задачи нового направления в языкознании…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


IN MEMORIAM

В памет на Палмира Легурска

Проф. Мони Алмалех
Нов български университет

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Овакантяването на канона

Костова-Панайотова, М., 2021. По шевовете на литературата
(между Изтока и Запада – граници и идентичности).
Благоевград: ЮЗУ „Неофит Рилски“

Цветан Ракьовски
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/for21.58kano

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Възрожденският учител Добри Войников и неговото дело

Георгиева-Тенева, О., 2020. Литературното образование
в гражданска перспектива (VIII – XII клас). София: НБУ.

Проф. Милена Йорданова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for21.39tur

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Георгиева, М., 2021. Метаезик и пунктуация.
София: УИ „Свети Климент Охридски“, 128 стр. ISBN 978-954-07-5093-4

Доц. Владислав Миланов
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Право, правопис и правоговор

Миланов, В. & Жилова, Т., 2021. Право, правопис и правоговор.
София: УИ „Свети Климент Охридски“. ISBN 978-954-07-5101-6, 222 с.

Маргарита Гергинова
Медицински университет – София

https://doi.org/10.53656/for21.512pra

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Право, правопис и правоговор

Следваща статия

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Следваща статия

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Вирусът не може  да уплаши таланта

Вирусът не може да уплаши таланта

За Черно море с любов

За Черно море с любов

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2021 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG