Чуждоезиково обучение
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26/09/2025
в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА

Отклонения в усвояването на ударението от студенти медици от славянски страни и подходи за тяхното преодоляване

Теодора Вълова
Медицински университет – Плевен

https://doi.org/10.53656/for21.50otkl

Резюме. Статията представя изследване на недостатъците и нарушенията при поставянето на ударението, допускани при четенето на глас от чуждестранни студенти, носители на други славянски езици…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


МЕТОДИКА

Эффективные средства и методы онлайн-обучения русскому языку как иностранному: по материалам анкетирования преподавателей

Ольга Васильевна Анциферова,
Леонид Викторович Московкин
Санкт-Петербургский государственный университет (Россия)

https://doi.org/10.53656/for21.51effe

Резюме. В настоящей работе представлены данные об эффективных средствах и методах онлайн-обучения, полученные в ходе анкетирования 72 преподавателей русского языка как иностранного, работающих в разных вузах Санкт-Петербурга…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Нагласи на обучаваните към използването на технологии в езиковото обучение

Георги Джумайов
Езикова гимназия „Пловдив“

https://doi.org/10.53656/for21.53nagl

Резюме. Настоящото проучване има за цел да изследва нагласите към използването на технологии при изучаването на (чужд) език…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Изследване на приложението на инструменти за електронно обучение в български и чуждестранни университети

Петър Тодоров
Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов

https://doi.org/10.53656/for21.55izsl

Резюме. През последните две години пандемията, предизвикана от вируса COVID-19, постави на сериозно изпитание всички сфери на обществения живот не само в България, но и в международен мащаб…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ЕЗИК И КУЛТУРА

Кафе и кафенета в градските пространства на Европа, Ориента и България

Цвета Тодорова

https://doi.org/10.53656/for21.56coff

Резюме. Текстът разказва за градския феномен и традициите на кафето и кафенето в Европа и България – една от множеството заемки на Европа от Ориента…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКА АРХЕОЛОГИЯ

Peace linguistics: лингводидактический аспект

Валерий Ефремов
Российский государственный педагогический университет
им. А. И. Герцена – Санкт-Петербург (Россия)

Резюме. С опорой на концепции таких лингвистов и лингводидактов, как Д. Кристал, Г. де Матос, А. Кертис, П. Фридрих и др., в работе приводится краткий исторический экскурс и анализируются причины возникновения, предмет и задачи нового направления в языкознании…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


IN MEMORIAM

В памет на Палмира Легурска

Мони Алмалех
Нов български университет

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Овакантяването на канона

Костова-Панайотова, М., 2021. По шевовете на литературата
(между Изтока и Запада – граници и идентичности).
Благоевград: ЮЗУ „Неофит Рилски“

Цветан Ракьовски
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/for21.58kano

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Възрожденският учител Добри Войников и неговото дело

Георгиева-Тенева, О., 2020. Литературното образование
в гражданска перспектива (VIII – XII клас). София: НБУ.

Милена Йорданова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for21.39tur

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Георгиева, М., 2021. Метаезик и пунктуация.
София: УИ „Свети Климент Охридски“, 128 стр. ISBN 978-954-07-5093-4

Владислав Миланов
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Право, правопис и правоговор

Миланов, В. & Жилова, Т., 2021. Право, правопис и правоговор.
София: УИ „Свети Климент Охридски“. ISBN 978-954-07-5101-6, 222 с.

Маргарита Гергинова
Медицински университет – София

https://doi.org/10.53656/for21.512pra

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Право, правопис и правоговор

Следваща статия

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Следваща статия

Когнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.