Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА
Towards Conceptual Frames /
Svetla Koeva, Tsvetana Dimitrova, Valentina Stefanova, Dimitar Hristov – стр. 551

The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach /
Svetlana Nedelcheva – стр. 565

 

МЕТОДИКА
Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence /
Tatyana Angelova – стр. 580

Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език  /
Аглая Маврова – стр. 588

Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland /
Piotr Romanowski – стр. 598

 

ЕЗИК И КУЛТУРА
За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов /
Милена Катошева – стр. 608

La mise en espace des formules stéréotypées dans le discours politico-médiatique: stratégie d’attraction /
Wajdi Belgacem – стр. 613

 

ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКА АРХЕОЛОГИЯ
Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век /
Мария Ловджиева – стр. 621

 

ХРОНИКА
По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград /
Антоанета Алипиева – стр. 626

 

РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ
Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език /
Йорданка Трифонова  – стр. 631

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Towards Conceptual Frames

Следваща статия

Сп. „Химия“, книжка 6/2019

Следваща статия

Сп. „Химия“, книжка 6/2019

За отговорността на университетите

Снимка УНСС

Днешните предизвикателства пред бъдещи специалисти

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2021 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI
  • Towards Conceptual Frames
  • The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach
  • Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG