Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2019, година XLVI

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА
За синтактичния аспект на определеността /
Мариана Георгиева – стр. 335

 

МЕТОДИКА
Мястото на есето в обучението по български език като чужд /
Мария Добрикова – стр. 343

 

ЕЗИК И КУЛТУРА
On the Principle of Traductological Relativity: Re-Interpreting Schleiermacher /
Suren Zolyan – стр. 352

 

ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКА АРХЕОЛОГИЯ
Изучаването на чужди езици през Възраждането /
Мария Мицкова – стр. 361

 

РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ
Изследвания и практики в образованието /
Анатоли Дешев – стр. 370

 

ОТКРЫТАЯ ЛИНИЯ
Педагогическая инноватика в действии /
Галина Шамонина, Леонид Московкин – стр. 375

 

Формирование межкультурной компетенции при изучении иностранного языка в ходе урока-исследования /
Леонид Московкин, Наталья Афанасьева – стр. 388

 

Театр как культурный код русского языка /
Валерий Ефремов – стр. 401

 

Бальные игры в обучении русскому языку как иностранному /
Надя Чернева – стр. 409

 

O песне на уроке русского языка /
Надя Чернева – стр. 416

 

Всемирная паутина как инструмент преподавателя XXI века /
Денис Букин – стр. 425

 

В НОВИТЕ БРОЕВЕ НА СПИСАНИЯТА НА „АЗ-БУКИ“ ЧЕТЕТЕ – стр. 433

 

УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – стр. 435

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

За синтактичния аспект на определеността

Следваща статия

Решения на задачите от брой 5, 2018

Следваща статия

Решения на задачите от брой 5, 2018

Конкурсни задачи на броя

Creating Interactive and Traceable EPUB Learning Content from Moodle Courses

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI
  • Towards Conceptual Frames
  • The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach
  • Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence
  • Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език
  • Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland
  • За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов
  • La mise en espace des formules stéréotypées dans le discours politico-médiatique: stratégie d’attraction
  • Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век
  • По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград
  • Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2019, година XLVI
  • Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG