Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2019, година XLVI

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

СЪДЪРЖАНИЕ на брой 5/2019

 

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА
Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung /
Hans W. Giessen – стр. 447

Езикова теория и езикова реалност – категориите вид, време, наклонение и залог в учебните помагала по новогръцки на гръцкото средно образование /
Борис Вунчев, Елена Чаушева – стр. 458

МЕТОДИКА
Speech Disfluencies of Preschool-age Children Who Do and Do Not Stutter /
Yulia O. Filatova, Dobrinka Georgieva – стр. 468

Явление лексической паронимии как лингводидактическая проблема /
Елена Стоянова – стр. 479

Shortening in the Language of the Navy /
Galina V. Velikova – стр. 488

ЕЗИК И КУЛТУРА
Ръкописният българо-италиански речник на П. Маурицио да Кастеладзо от 1845 г. /
Магдалена Абаджиева, Марияна Цибранска-Костова – стр. 498

ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКА АРХЕОЛОГИЯ
К вопросу о языке художественного текста русского романа XXI века /
Алексей Манчев – стр. 508

ХРОНИКА
Летен семинар за преподаватели по норвежки език в Университета в Осло /
Иван Й. Тенев – стр. 516

РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ
За някои особености на глагола в турския език /
Милена Йорданова – стр. 519

Нов юбилеен сборник и нови надежди за българистиката /
Миглена Михайлова-Паланска – стр. 523

Настолна книга на българските унгаристи /
Лиляна Лесничкова – стр. 529

В НОВИТЕ БРОЕВЕ НА СПИСАНИЯТА НА „АЗ-БУКИ“ ЧЕТЕТЕ – стр. 537

УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – стр. 539

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung

Следваща статия

Търсят се педагозите, които вдъхновяват

Следваща статия
Търсят се педагозите,  които вдъхновяват

Търсят се педагозите, които вдъхновяват

Сътрудничеството между националните малцинства на Втората полска република и съветските власти в завладените от Червената армия територии през септември и октомври 1939 г.

In a (Not Completely) Distorting Mirror. Poland Viewed from the Perspective of the Authorities and of the Population of the Soviet Union on the Eve of and during the Soviet Aggression against Poland in September 1939

Последни публикации

  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2019, година XLVI
  • Towards Conceptual Frames
  • The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach
  • Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence
  • Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език
  • Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland
  • За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов
  • La mise en espace des formules stéréotypées dans le discours politico-médiatique: stratégie d’attraction
  • Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век
  • По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград
  • Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2019, година XLVI
  • Eine exemplarische Studie zur Nutzung von Anglizismen im Aufmacherartikel einer deutschen Tageszeitung
  • Езикова теория и езикова реалност – категориите вид, време, наклонение и залог в учебните помагала по новогръцки на гръцкото средно образование
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG