Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Пулсометрични критерии за класификация на тренировъчните натоварвания

в Uncategorized

Доц. д-р Мая Чипева
Технически университет – София

https://doi.org/10.53656/voc21-64puls

Резюме. Измерването на пулсовата честота дава възможност да се направи най-точна оценка на поведението на сърдечносъдовата система при физически натоварвания и помага да се изготви правилната програма за прилагане на бегови натоварвания при спортисти. Целта на изследването бе да се направят изводи, в които се съдържат и препоръки за прилагане на бегови натоварвания, а анализът на резултатите разкри възможност за обективизиране на актуалния отговор на организма вследствие приложните тренировъчни въздействия.
Бяха използвани пулсометричните критерии за класификация на тренировъчните натоварвания при средно квалифицирани бегачи на средни разстояния и футболисти.
Ключови думи: пулс; честота; скорост; интензивност

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Европейски съд по правата на човека и българската правораздавателна система

Следваща статия

Организационни и съдържателни аспекти на интеркултурни образователни програми за Етнографски и Исторически музей – през погледа на учителите

Следваща статия

Организационни и съдържателни аспекти на интеркултурни образователни програми за Етнографски и Исторически музей – през погледа на учителите

Към нови измерения на екологичното образование в СУ „П. Кр. Яворов“ – първото екоучилище във Варна и региона

Свобода и отговорност на учителя и учениците при работа в малки групи (Един нетрадиционен урок)

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2021 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2020, година XLVII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG