Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-11-2021
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.
A A

MЕТОДИКА И ОПИТ

Европейски съд по правата на човека и българската правораздавателна система

Д-р Александър Кирков 1), д-р Ана Андонова 2)
1) Университет по библиотекознание и информационни технологии – София
2) Районна прокуратура – Дупница

https://doi.org/10.53656/voc21-61evro

Резюме. България е ратифицирала Европейската конвенция за защита правата на човека и основните свободи през 1992 г., като така този европейски акт е станал част от вътрешното ни законодателство. Разяснявайки детайлно разлики и прилики между Европейския съд по правата на човека в Страсбург и българската правораздавателна система, ще видим в действителност колко много те си приличат…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Пулсометрични критерии за класификация на тренировъчните натоварвания

Доц. д-р Мая Чипева
Технически университет – София

https://doi.org/10.53656/voc21-64puls

Резюме. Измерването на пулсовата честота дава възможност да се направи най-точна оценка на поведението на сърдечносъдовата система при физически натоварвания и помага да се изготви правилната програма за прилагане на бегови натоварвания при спортисти…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Организационни и съдържателни аспекти на интеркултурни образователни програми за етнографски и исторически музей – през погледа на учителите

Доц. д-р Мира Маркова, Елена Витанова
Софийски университет „Св. Климент  Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc21-66orga

Резюме. Настоящата статия представя основни измерения на интеркултурната образователна среда, систематизирани в рамките на научно изследване за съвременни интеркултурни образователни програми за етнографски и исторически музей…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ
Днес представяме: Средно училище „Пейо Кр. Яворов“ – Варна

Към нови измерения на екологичното образование в СУ „П. Кр. Яворов“ – първото екоучилище във Варна и региона

Маргарита Маринова, Бисера Желязкова
СУ „Пейо Кр. Яворов“ – Варна

https://doi.org/10.53656/voc21-67novi

Резюме. Днес, всички ние живеем в изключително динамичен свят, който поставя богата и пъстра палитра от предизвикателства, свързани не само със здравето, но и с образованието и социалната изолация…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Свобода и отговорност на учителя и учениците при работа в малки групи

Розалина Димитрова
СУ „Пейо Кр. Яворов“ – Варна

https://doi.org/10.53656/voc21-68svob

Резюме. В съвременното училище при изучаването на чужд език все по-често се използва работата на учениците в малки групи. Ако се оценяват усилията, които учениците влагат при работата в група за постигане на общия резултат, то мотивацията на всички е значително по-висока…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Контрол и самоконтрол в часовете по физическо възпитание и спорт

Снежана Йоргова
СУ „Пейо Кр. Яворов“ – Варна

https://doi.org/10.53656/voc21-69kont

Резюме. Човек като личност се формира в процеса на социалния живот: в обучението, работата, в общуването с хората…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


Днес представяме: Професионална гимназия по туризъм „Иван П. Павлов“ – Русе

Мониторинг на туристическите ресурси в Русе и неговите околности

Йордан Адолфов
Професионална гимназия по туризъм „Иван П. Павлов“ – Русе

https://doi.org/10.53656/voc21-610moni

Резюме. Туристическите ресурси, разглеждани в конкретна ареална единица, са предпоставка за онагледяване резултата от геолого-географските фактори…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Художествените представи в произведенията на Елин Пелин

Биляна Николова
Професионална гимназия по туризъм „Иван П. Павлов“ – Русе

https://doi.org/10.53656/voc21-611hudo

Резюме. В това изследване е представен творческият свят в произведенията на Елин Пелин. Проследява се периодът на неговото развитие като писател…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

 

Тенденции в туризма през последните години

Иван Бонев
Професионална гимназия по туризъм „Иван П. Павлов“ – Русе

https://doi.org/10.53656/voc21-612tend

Резюме. В текста се описва същността на туризъма. Разглеждат се статистическите проучвания за развитие на туризма, неговата дигитализация…

виж повече

 

 

 

Иновативни методи на обучение в условията на електронна среда

Християна Симеонова
Професионална гимназия по туризъм „Иван П. Павлов“ – Русе

https://doi.org/10.53656/voc21-613inov

Резюме. В настоящата статия ще разгледаме какви иновативни методи могат да се използват предвид обучението в електронна среда…

виж повече

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2/2021, година XXIII Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „История“, книжка 6/2021, година XXIX

Следваща статия

Будителите български

Следваща статия
Будителите български

Будителите български

В ход е дигиталното обучение

Училище за успели*

Европа се нуждае  от повече жени в науката

Европа се нуждае от повече жени в науката

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"