Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

„Златорог“ спрямо политиките в културата и образованието

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
01-04-2022
в Uncategorized
A A

Огняна Георгиева-Тенева
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/bel2022-2-3-OG

Резюме. В статията се разкрива отношението на „Златорог“ към държавните политики в културата и образованието. С помощта на проблемно-хронологичния и на културологичния подход се обосновава твърдението, че списанието упорито настоява държавното управление на духовния живот да се базира на принципите за висок професионализъм, хуманност и свободно развитие на творческите възможности. С нови аргументи се подкрепя виждането, че списанието не е аполитично и естетски самозатворено, а е активен участник в публичния дебат за културата и ценностното формиране на младите хора. „Златорог“ се разглежда като трибуна на независими интелектуалци, загрижени за духовния ръст на обществото, които анализират критически държавните културно-образователни начертания и влизат в ролята на техен коректив.
Ключови думи: „Златорог“; култура; образование; политики; хуманност; демокрация

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДиагностика на дигитални умения на студенти, в контекста на компютърното моделиране Default ThumbnailModeling Of The Dependence Of Co2 Contained In The Exhaust Gases On The Amount Of Hydrogen Gas Supplied To The Engine Default ThumbnailUse of Artificial Intelligence in Foreign Language Teaching Default ThumbnailЯнуш Корчак за автономна свобода на святото детство

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Жанрови парадигми в „Балада за Георг Хених“

Следваща статия

Поредицата „Детски живот“ в контекста на модернистичния проект на Гео Милев

Следваща статия

Поредицата „Детски живот“ в контекста на модернистичния проект на Гео Милев

The 1920s In Hristo Karastoyanov’s Novel “The Same Night Awaits Us All” – Light And Darkness

Преподаването по български език за чуждестранни студенти в Югозападния университет „Неофит Рилски“ – предизвикателства и перспективи

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"