Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Учебно съдържание по химия и опазване на околната среда – нови изисквания и възможност за професионална реализация

в Uncategorized

Инж. Симона Ангелова
Химикотехнологичен и металургичен университет – София
31. СУЧЕМ „Иван Вазов“ – София

https://doi.org/10.53656/voc21-5.3uch

Резюме. Съвременната образователна система променя законите и наредбите с изисквания учениците да придобиват знания, умения и качества, които да им послужат както в университета след това, така и на работното място. Идеята учениците да могат да избират допълнителни два профилиращи предмета, които подробно да изучават в XI и XII клас, дава възможност на учениците да се подготвят за своето кариерно развитие. За тази цел учители и ученици имат нужда от работни материали, съобразени както с МОН, така и с изискванията на университетите. В предложения модел на учебно съдържание по химия и опазване на околната среда е обхванато учебното съдържание за втори гимназиален етап с нови акценти върху сферите на професионална насоченост във висшето образование. Моделът е съобразен с изискванията на МОН, разделен на четири модула. Новите моменти в модела на учебното съдържание са: тематична структура, методи за анализ и химични производства, интегрирани в темите, програми за компютърно моделиране, възможност за приложение при разработка на професионално ориентирани компоненти на учебно съдържание.
Ключови думи: учебно съдържание; STEM; професионална реализация; химия и опазване на околната среда

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweet
Предишна статия

Интердисциплинарният урок в условията на дистанционно обучение

Следваща статия

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Следваща статия

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Проучване въздействието на методика на кинезитерапия при лица с наднормено тегло и затлъстяване върху статичната силова издръжливост на коремната мускулатура

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2021 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2020 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2020, година XLVII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2020, година XLVII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG