Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Матурите по география – от най-желани до най-стремглаво отбягвани

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-08-2021
в Uncategorized
A A

Иван Дреновски
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/nat2021-4.05

Резюме. В статията се прави ретроспективен преглед на проведените в периода 2008 – 2021 г. задължителни държавни зрелостни изпити (ДЗИ) по БЕЛ и втори предмет по избор. Използвани са официални данни, получени въз основа на заявления по Закона за достъп до обществена информация. Сравняват се броят на явилите се на матура по география и икономика и успеваемостта при нея с данните за другите общообразователни матуритетни предмети. Проследява се динамиката в броя на учениците, явяващите се на различни ДЗИ. Открояват се различни тенденции, които се обясняват с действието на общовалидни и специфични фактори. Посочват се причините за ниските резултати и последиците от главоломния спад на желаещите да се явят на матура по география и икономика.
Ключови думи: зрелостен изпит по география; средни оценки; схеми за оценяване

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailFinancial projects and loans with different, decursive annuities, interest rates and capitalization periods with the use of excel Default ThumbnailTarget Detection For Visual Collision Avoidance System Default ThumbnailСчетоводното образование – подготовка на професионалисти, готови за бъдещето Default ThumbnailReadiness of Ukrainian Mathematics Teachers to Use Computer Games in the Educational Process

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe

Следваща статия

Въвеждане на ученици и студенти в практическата астрономия посредством инструменти на Виртуалната обсерватория

Следваща статия

Въвеждане на ученици и студенти в практическата астрономия посредством инструменти на Виртуалната обсерватория

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"