Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. "Професионално образование", 2016 г.

Професионално образование, година XVIII, книжка 3, 2016

от
13-06-2016
в Съдържание на сп. "Професионално образование", 2016 г.
A A

CONTENTS / СЪДЪРЖЕНИЕ

 

METHODOLOGY & EXPERIENCE / МЕТОДИКА И ОПИТ

Предприемачески умения
[Enterpreneur Skills]
/
Албена Вуцова, Емил Митев / Albena Vutsova, Emil Mitev – стр. 215

icon Отвори пълния текст

 

Каним театъра на урок по руски език
[We Invite the Theatre in Russian Language Classroom]
/
Розалина Димитрова, Румяна Тодорова / Rozalina Dimitrova, Rumiana Todorova – стр. 231

icon Отвори пълния текст

 

INTERNATIONAL EXPERIENCE / МЕЖДУНАРОДЕН ОПИТ

DOMINO – The Swiss-Bulgarian Dual Education Project as an Opportunity
for The Long-Awaited Reform of the Bulgarian Vocational Education and Training System
/
Petya Evtimova – стр. 239

icon Отвори пълния текст

 

Ученици от професионалната гимназия в с. Средище на практика в град Бурса, Турция
[Students from Vocational School of Mechanization of Agriculture – Village of Srediste, at a Practice in Bursa, Turkey] /
Камен Неделчев / Kamen Nedelchev – стр. 250

icon Отвори пълния текст

 

RESEARCH ACTIVITIES / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Регионално външно оценяване в професионалното образование и обучение
(професионално направление „Строителство“, професия „Строителен техник“, специалност „Строителство и архитектура“)
[Regional Assessment in Vocational Education and Training]
/
Катя Минева / Katya Mineva – стр. 253

icon Отвори пълния текст

 

LETTERS TO THE EDITOR / ПИСМА ДО РЕДАКТОРА

„Ученически олимпийски игри“ в 37 СОУ„Райна Княгиня“
[School Olympic Games in Raina Kniaginya Secondary School] /
Марти Драганова / Marti Draganova – стр. 261

icon Отвори пълния текст

 

STEPS TO SUCCESS / ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

Разработeна база от данни за нуждите на Control-M
[Developed Database for the Purpose of Control-M Application]
/
Мартин Рангелов / Martin Rangelov – стр. 265

icon Отвори пълния текст

 

Създаване на електронен терминологичен справочник, базиран на Java
[Development of an Electronic Term Dictionary Based on Java] /
Цветан Владимиров / Тsvetan Vladimirov – стр. 270

icon Отвори пълния текст

 

Захранване на комуникационен модул
[Power Supply of Communication Module]
/
Нели Манева / Neli Maneva – стр. 277

icon Отвори пълния текст

 

Приложение на спътниковите системи вармията 
[Application of Satellite Systems in Army]
/
Иванка Димитрова / Ivanka Dimitrova – стр. 284

icon Отвори пълния текст

 

Оценка на качеството на куриерските услуги чрез LSQ модела
[Courier Services Quality Evaluation by Using LSQ Model]
/
Таня Киркова, Гергана Ленкова / Tanya Kirkova, Gergana Lenkova – стр. 290

icon Отвори пълния текст

 

 

Развитие на административното обслужване по електронен път
[Development of Administrative Services Electronically]
/
Кристина Стоянова / Kristina Stoqnova – стр. 298

icon Отвори пълния текст

 

SCHOOL FOR TEACHERS / УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ

ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ „ГЕОРГИ БЕНКОВСКИ“ – С. МИРКОВО / „GEORGI BENKOVSKI“ PRIMARY SCHOOL – VILLAGE OF MIRKOVO, BULGARIA

Фестивал на науката в полза на ранното кариерно ориентиране
[The Science Fair in Favor of the Early Career Consulting]
/
Йордан Ходжев, Елена Танева – Николова / Yordan Hodzhev, Elena Taneva – Nikolova – стр. 307

icon Отвори пълния текст

 

Извънкласни дейности, свързани с високи технологии – механизъм за задържане на застрашени от отпадане ученици
[Access to High-tech Extracurricular Activities – a Mechanism to Keep at School the Dropping Out Students]
/
Йордан Ходжев, Елена Танева – Николова / Yordan Hodzhev, Elena Taneva – Nikolova – стр. 312

icon Отвори пълния текст

 

READ IN THE LATEST ISSUES OF „AZ BUKI“ JOURNALS /
В НОВИТЕ БРОЕВЕ НА СПИСАНИЯТА НА „АЗ БУКИ“ ЧЕТЕТЕ – стр. 315

 

GUIDE FOR AUTHORS / УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – стр. 317

нагоре


ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ УМЕНИЯ

 

Албена Вуцова, Емил Митов

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. Значението на знанието за развитието на предприемача и неговия пазарен успех е изследвано от различни учени. Пазарът трансформира натрупаните знания в практични умения и печалбата репрезентира ефективността на процеса. Поради това от особен интерес са три фактора – знанията, с които се навлиза в бизнеса, знанията и уменията в процеса на упражняване на дейността и икономическият успех на дадената структура (фирма).

Статията третира предполагаемата промяна в уменията на автентичните управители и управляващи собственици в процеса на тяхното израстване в бизнеса. Натрупване на знанието при управителите на малките и микрофирмите много често има различна логика в сравнение с това при управителите на средните и големите фирми. Докато при големите компании управителите са придобили своите знания в университета и на по-късен етап са ги превърнали в практични умения, то при малките и микрофирмите управителите невинаги са се образовали в сферата на управлението и мениджмънта. Тяхното израстване по-често следва различна логика – след като са натрупали знания и умения в определена област, вследствие на някакво често пъти случайно събитие, поемат пътя на самостоятелното си развитие. Едва след като са се утвърдили и натрупали своята управленска практика и при осъзната необходимост, някои от тях се обучават в сферата на мениджмънта и управлението. Разглеждайки уменията като вид знание и опирайки се на виждането, че при знанието става въпрос за опит, който индивидите са придобили от своите действия в определена ситуация и избора на алтернативи (Hubig, 1998), сме се опитали да разберем какви знания са притежавали, как са ги допълнили и развили в процеса на своята работа.

Keywords: entrepreneur skills, knowledge, management, success

 

ENTERPRENEUR SKILLS

 

Abstract. The importance of special knowledge and skills required for the personal advance of entrepreneurs and for the market success of their businesses have been recognized and studied by various researchers. It is widely accepted that the market transforms the gained personal knowledge into specific practical skills and the company profit represents the effectiveness of the management. Due to these facts three factors are considered of extreme interest – the background knowledge required to start a business, the knowledge and skills gained during managing a company and the economic outputs (results) of the structure.

This article treats these possible changes in the knowledge of managers that affect their skills and strongly contribute to their professional development. The basic knowledge of managers is connected closely to the size of the enterprise. The managers of big companies are usually well educated having gained special knowledge and some expertise in the course of university education and are able to gradually transform these into the needed practical skills. On the other hand, managers of small and micro companies rarely gain their skills through education in the field of economy and management. Their careers development follows a different way – usually most have some knowledge and expertise in an entirely different field, and then, due to some specific event, their careers take a different way. Only after being recognised and after having gained some managerial skills, they might seek for education in the area of management, if it is needed or they would like. Considering the skills as a new kind of competence and accepting as a fundament the definition that knowledge is “experience, which the individuals gain through their own business activities in specific situations and the need to make choices” (Hubig, 1998) here we are trying to reveal what kind of knowledge the managers of small companies have had when starting their businesses and what  ways they  used to  upgrade this in the process of running a company.

 

Prof. Albena Vutsova, Dr. Emil Mitov

Faculty of Economics and Business Administration

University of Sofia

нагоре


КАНИМ ТЕАТЪРА НА УРОК ПО РУСКИ ЕЗИК

 

Розалина Димитрова, Румяна Тодорова

СОУ „Гео Милев“ – Варна

 

Резюме. Театралната педагогика може съществено да промени един обикновен час в училище и да трансформира неговите учебно-възпитателни цели. Учениците стават по-уверени в използването на руския език като средство за общуване и имат още по-голямо желание да усъвършенстват своите знания. Драматизацията на руски език носи положителни емоции, развива творческите способности на децата, обогатява личността, възпитава интерес към руския език и руската култура.

Театралните уроци създават условия за повишаване мотивацията за изучаване на руски език като чужд. В преподаването на руски език като чужд в СОУ „Гео Милев“ – Варна, основно са залегнали методите и принципите на театралната педагогика като иновационни методи.

Keywords: Russian language, theather, learning while playing, education, innovative lesson

 

WE INVITE THE THEATRE IN RUSSIAN LANGUAGE CLASSROOM

 

Abstract. The theatrical pedagogics allows to change essentially the ordinary school lesson and to transform its educational objectives. The learners become more confident in their ability to use Russian as an instrument of communication. Students’ willingness to perfect their knowledge is increased. The dramatization in Russian as a Foreign Language classroom leads to positive emotional experience, develops children’ creative abilities, enriches their personality, attracts interest in Russian language and Russian culture. The theatrical classes create conditions for increasing motivation in the process of Russian as a Foreign Language learning.

 

Ms. Rozalina Dimitrova, Ms. Rumiana Todorova

Geo Milev Secondary School

Varna, Bulgaria

 

нагоре


DOMINO – THE SWISS-BULGARIAN DUAL EDUCATION PROJECT AS AN OPPORTUNITY FOR THE LONG-AWAITED REFORM OF THE BULGARIAN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING SYSTEM

 

Petya Evtimova

DOMINO Team Leader

 

Abstract. Business often blames educational institutions that they do not provide students with the necessary skills for the labour market. On the other hand, schools complain that business and companies do not always provide information what type of specialists and what skills exactly they really need. Dual education is the form of training which can solve this problem of mismatch. This is the type of education in which companies and schools not only share the expenses for the training of students but most of all they share the responsibility for the quality of vocational education.

Keywords: vocational education and training, dual education, skills, qualification, professional education, youth, youth unemployment

нагоре


РЕГИОНАЛНО ВЪНШНО ОЦЕНЯВАНЕ В ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ
(ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ „СТРОИТЕЛСТВО“, ПРОФЕСИЯ „СТРОИТЕЛЕН ТЕХНИК“, СПЕЦИАЛНОСТ „СТРОИТЕЛСТВО И АРХИТЕКТУРА“)

 

Катя Минева

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование

 

Резюме. Предложената статия представя анализ на резултатите от проучване до каква степен се формират и усвояват знания, умения и компетентности от учениците в професионални училища с професии в професионално направление „Строителство“ и до каква степен се постига адекватност на обучението за изискванията на професиите и пазара на труда.

Keywords: adequacy of training, assessment, vocational skills and competencies, training

 

REGIONAL ASSESSMENT IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING

 

Abstract. The proposed article presents an analysis of the results of the study to what extent the form and acquire knowledge, skills and competencies of students in vocational schools with jobs in the professional field, “Construction” and to what extent is achieved adequacy of the training requirements of professions and labor market.

 

Ms. Katya Mineva, Senior Expert

Center for Control and Assessment of the Quality in School Education

 

нагоре


РАЗРАБОТEНА БАЗА ОТ ДАННИ ЗА НУЖДИТЕ НА CONTROL-M

 

Мартин Рангелов

Висше училище по телекомуникации и пощи

 

Резюме. Бързите темпове на развитие на компютърните системи и нуждата от своевременна и правилна обработка на огромно количество данни налагат разработването на бази от данни. Базите от данни, използвани във всички сектори от нашето ежедневие, са гръбнакът на IT сектора. С цел бързото и правилно управление на една или повече БД се налага тяхната автоматизация. В доклада е представена технологията Control-M, въз основа на която се постига комбинирано използване на различни отрасли в IT сектора само от една програма.

 

Keywords: Data base, Automation, Batch, Scheduling, Control-M


DEVELOPMENT OF AN ELECTRONIC TERM DICTIONARY BASED ON JAVA

 

Abstract: In the present article is presented a dictionary, which has a purpose to present technical information to the students of the University of telecommunications and posts in a fast and easy to find way. The dictionary is a working software, containing two parts – user and teachers parts. The users part allows the students to search for the needed information and extracting it form a database and the teachers part helps the teachers with the importing and organizing of the terms and their descriptions in the database. With the ready application the student can find suitable proposed information from their teachers about sertain terms. This certainly would help the proper acquiring of the information and would increase the degree of understanding of the material by the students. For the development is used Java programming and management of databases. The reason for this choice is the presence of numerous technical specifications related with the elements of the project, and the support provided by the Java community.

 

Mr. Тsvetan Vladimirov

University of Telecommunications and Post

нагоре


ЗАХРАНВАНЕ НА КОМУНИКАЦИОНЕН МОДУЛ

 

Нели Манева

Висше училище по телекомуникации и пощи

 

Резюме. В работата е представен и изследван автономен захранващ модул за комуникационно устройство. Захранващият блок е предназначен за осигуряване на захранване на сензор от система за интелигентен дом (smart home). Проведени са симулационни изследвания за потвърждаване на свойствата на модула. Енергията за модула се получава от фотоволтаичен панел. Показана е възможността за използване и на други алтернативни източници на енергия.

 

Keywords: power supply, photovoltaic, communication module

 

POWER SUPPLY OF COMMUNICATION MODULE

 

Abstract. The work is presented and studied autonomous power module for communication device. The power supply is designed to provide power to the sensor system for the smart home. Simulation studies have been done to confirm the properties of the module. The energy is obtained from solar panels. Circuit can be used for other alternative sources of energy.

 

Ms. Neli Maneva

University of Telecommunications and Post

нагоре


ПРИЛОЖЕНИЕ НА СПЪТНИКОВИТЕ СИСТЕМИ В АРМИЯТА

 

Иванка Димитрова

Висше училище по телекомуникации и пощи

 

Резюме. Военните спътникови комуникационни линии позволяват свързването на комуникационни центрове, разпръснати по света. Tе могат да работят при проблемни условия. Важен фактор за отбранителните системи е възможността за мобилност при комуникирането.

Keywords: army, satellite, systems, military

 

APPLICATION OF SATELLITE SYSTEMS IN ARMY

 

Abstract. The military satellite communication lines allow connection of communication centers scattered around the world. They can work in problematic conditions. An important factor in defense systems is the possibility of mobility in communication.

 

Ms. Ivanka Dimitrova

University of Telecommunications and Post

нагоре


ОЦЕНКА НА КАЧЕСТВОТО НА КУРИЕРСКИТЕ УСЛУГИ ЧРЕЗ LSQ МОДЕЛА

 

Таня Киркова, Гергана Ленкова

Висше училище по телекомуникации и пощи

 

Резюме. Качеството на услугите на пазара на куриерски услуги е един от най-важните фактори за постигане на устойчиви конкурентни предимства. В настоящата разработка е направена оценка на качеството на предоставяните куриерски услуги на три от най-големите оператори в страната, като е приложен моделът за оценка на качеството на логистичните услуги. Получените резултати могат да помогнат за вземането на по-добри и обосновани управленски решения от страна на операторите по отношение на управлението на качеството.

 

Keywords: courier services quality, quality evaluation, logistics service quality model

 

COURIER SERVICES QUALITY EVALUATION BY USING LSQ MODEL

 

Abstract. The service quality in courier services industry is one of the most important factors in achieving sustainable competitive advantage. This paper applies the Logistic Service Quality (LSQ) model to assess the courier service quality provided by three of the largest operators in the Bulgaria. The results can help making better and reasoned managerial decision-makings by operators in terms of quality management.

 

Ms. Tanya Kirkova, Ms. Gergana Lenkova

University of Telecommunications and Post

нагоре


РАЗВИТИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ

 

Кристина Стоянова

Висше училище по телекомуникации и пощи

 

Резюме. Съчетанието между интернет и информационните технологии е съществена предпоставка за създаване и развитие на електронното правителство, важна характеристика на новата икономика на знанието. Във връзка с това в доклада се проследява развитието на нормативната база за административно обслужване в страната. След това на база данни от НСИ се прави анализ и се извеждат тенденции в развитието на административното обслужване по електронен път за граждани за периода 2008 – 2015 г.

 

Keywords: administration, Internet, government, service, electronic

 

Development of administrative services electronically

Abstract. The combination of Internet and information technology is an essential prerequisite for the creation and development of e-government, an important feature of the new knowledge economy. In this regard, the report traces the development of the legal framework for administrative services in the country. Then based on NSI data are analyzed and displayed trends in administrative services electronically to citizens for the period 2008-2015.

 

Ms. Kristina Stoqnova

University of Telecommunications and Post

нагоре


ФЕСТИВАЛ НА НАУКАТА В ПОЛЗА НА РАННОТО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ

 

Йордан Ходжев

ОУ „Георги Бенковски“ – с. Мирково

 

Елена Танева-Николова

Институт за насърчаване на професионалното образование и обучение – София

 

Резюме. Статията разглежда перспективите за ранно кариерно ориентиране чрез провеждане на Фестивал на науката. В съгласие с динамичните промени на пазара на труда смятаме, че ранното кариерно ориентиране, което започва още в прогимназиалния етап, е от решаващо значение за бъдещата реализация на учениците на пазара на труда. Настоящата статия разглежда различни подходи за развитие на умения и компетенции през XXI век в класни стаи, където преоблaдават деца от непривилегировани социално-икономически групи. В основата на този материaл стои схващането, че не е възможно развиване на съвременнни умения и компетенции у учениците, ако учителят не полага аналогично усилие да развива същите умения у себе си.

Ключови думи: early career consulting, science fair, 21st century skills, underprivileged communities, project-based learning

 

THE SCIENCE FAIR IN FAVOR OF THE EARLY CAREER CONSULTING

 

Abstract. The article examines the prospects for early career guidance during annual Science Fair. In accordance with the dynamic changes in the labor market, we believe that early career consulting, which began at the lower secondary school is crucial for the successful realization of students into the labor market. This article discusses various approaches to develop skills and competencies of the 21st century in challenging classrooms with high number of children from underprivileged socio-economic groups. At the basis of this material standing notion that it is not possible to develop adequate skills and competencies in students if the teacher does not take similar effort to develop these skills themselves.

 

Mr. Yordan Hodzhev

“Georgi Benkovski” Primary School

 

Ms. Elena Taneva-Nikolova

Institute for Facilitation of Vocational Education and Training

нагоре


ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ВИСОКИ ТЕХНОЛОГИИ – МЕХАНИЗЪМ ЗА ЗАДЪРЖАНЕ НА ЗАСТРАШЕНИ ОТ ОТПАДАНЕ УЧЕНИЦИ

 

Йордан Ходжев

ОУ „Георги Бенковски“ – с. Мирково

 

Елена Танева-Николова

Институт за насърчаване на професионалното образование и обучение – София

 

Резюме. Близо половин година в ОУ „Георги Бенковски“ – с. Мирково, област София, функционира ефективно Център за извънкласни дейности „Знам и мога“. За това кратко време Центърът се оборудва със съвременна технологична апаратура (триизмерен скенер и тризмерна писалка), както и подходящи средства за обучение чрез игра (Open Geobord). Реализираха се и обучения в областта на дизайна, прототипирането и програмирането за ученици и учители. Решаваща роля за осъществяването на инициативата изигра успешното парньорство между ръководството на училището и фондация „Институт за насърчаване на професионалното образование и обучение“. Настоящият център стана възможен и в резултат на помощта на фондация „Работилница за граждански инициативи“.

Keywords: extra curriculum activities, 3D printer, design, prototyping

 

ACCESS TO HIGHTECH EXTRACURRICULAR ACTIVITIES – A MECHANISM TO KEEP AT SCHOOL THE DROPPING OUT STUDENTS

 

Abstract. For almost half an year at “Georgi Benkovski” Primary School effectively functions Center for Extracurricular Activities named “I know & I can”. For this short period the center was equipped with high-end machines, such as 3D printer and pen, and a number of play-and-learn tools (Open Geobord). Simultaneously were organized a number of training courses in design, prototyping and programming for students and teachers, which increased their skills for implementing high-end technologies in their work and let them to walk alone the path from idea to its realization. Decisive role in implementation of the project played a successful partnership between the school management and the Institute for the Promotion of Vocational Education and Training. This center became possible thanks to the help of Workshop for Civic Initiatives.

 

Mr. Yordan Hodzhev

“Georgi Benkovski” Primary School

 

Ms. Elena Taneva-Nikolova

Institute for Facilitation of Vocational Education and Trainingнагоре

 

нагоре


Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПрофесионално образование, година XVIII, книжка 1, 2016 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XVIII, книжка 2, 2016 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XVIII, книжка 4, 2016 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XVIII, книжка 6, 2016

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Чуждоезиково обучение, книжка 3, година XLIII, 2016

Следваща статия

Уникални специалности учат в Нови пазар

Следваща статия
Уникални специалности учат в Нови пазар

Уникални специалности учат в Нови пазар

Награди за най-добрите в „Кенгуру“

Обективните резултати говорят за почтеност

Обективните резултати говорят за почтеност

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"