Чуждоезиково обучение
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2016 Брой 36, 2016

Документация или дете – кое да изберем?

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28/05/2019
в Брой 36, 2016
0
Документация или дете – кое да изберем?
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

„Трудните“ години са в V и VI клас, когато децата най-често казват „сбогом“ на училището. „Това са ученици, които до IV клас са преминавали независимо че не са усвоили минимума. От V клас нагоре се задържат година-две и изправени пред все повече трудности, престават да идват на училище. За щастие, някои все пак са мотивирани да продължат и преминават в самостоятелна форма на обучение. „Имаме паралелка, която е с прием след VIII клас. Тя дава шанс на мнозина да продължат в гимназиален етап дори и в редовна форма. Обикновено това са роми, рано сключили брак или напуснали на един по-ранен етап училище. След това са продължили в самостоятелна форма. А веднъж успели, това ги мотивира да продължат и нагоре. Затова в нашето училище няма млади хора, които да отпадат в гимназиален етап“, уточнява директорът. С какво може да помогне държавният образователен стандарт за приобщаващото образование. „Според чл. 52 класният ръководител е задължен да уведоми и да обсъди с родителя/настойника допуснатите от ученика 3 неуважителни отсъствия. Практиката обаче и сега показва, че често родителите не се отнасят с разбиране и отговорно – обещават, но резултат няма – изразява мнението на колегите си Веска Барова. – Ние винаги активно търсим тези родители, чиито деца са с голям брой неуважителни отсъствия. Посещаваме ги по домовете. Правим групови срещи в училище. Организирали сме „Училище за родители“ с цел да ги обучаваме, да ги съветваме. Резултати трудно се постигат. Най-често избягват срещите с нас под различен предлог. Истината е, че не желаят да поемат отговорност.

Четете повече в бр. 36, 8 – 14 септември 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Обмяната на опит е най-добрата квалификация Default ThumbnailСтрог контрол на изпитите Държавният образователен стандарт за институциите пояснява кой кой е в системата Минимум субективност в оценките

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

За новата екзотична лексика

Следваща статия

Сп. „Химия“, книжка 5/2016

Следваща статия

Сп. „Химия“, книжка 5/2016

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.