Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Teaching in the Digital Age During the Covid-19 Pandemic

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-04-2022
в Uncategorized
A A

Prof. Dr. Madeleine Danova
Prof. Danail Danov, DSc.
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-3s.03

Abstract. The present paper evaluates the way the digital age has changed how we teach at higher educational institutions and how that has helped us to adapt quickly to the challenges posed by the COVID-19 pandemic. The focus is on the way digital literacy has been re-defined in the last few years deeply marked by the pandemic and the way on-line resources and digital environment have been used at the Faculty of Classical and Modern Philology of Sofia University “St. Kliment Ohridski” to ensure the continuation of the educational process in the conditions of a complete lock-down and pandemic restrictions. On the basis of the feedback by both students and university teaching staff, the paper analyzes the creation of new digital skills necessary for teaching the “digital natives” of today. The theoretical framework within which this analysis is carried out is closely connected to the study of the cognitive processes responsible for learning a foreign language and acquiring skills that are part of the new digital literacy of the twenty-first century. The conclusions can serve as a basis for suggested changes in the curriculum of teaching at the Faculty of Classical and Modern Philology at Sofia University.
Keywords: digital literacy; digital skills of the twenty-first century; online teaching; foreign language teaching; COVID-19 pandemic

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailBulgarian School – Showcase of Identity Default ThumbnailГраждански активизъм и човешки права в полето на съвременната история Default ThumbnailDeveloping Materials for Assessing Reading Literacy and Comprehension of early Graders in Bulgaria and Italy Default ThumbnailЧуждоезиковото обучение – към езика и културата чрез литература

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Academic Cooperation and Mobility: In the Context of the Covid-19 Pandemic

Следваща статия

Digitalization And Education In The Covid-19 Pandemic: Practices And Innovations In Higher Education System In Kazakhstan

Следваща статия

Digitalization And Education In The Covid-19 Pandemic: Practices And Innovations In Higher Education System In Kazakhstan

Digital Universities: Features And Key Characteristics

Features Of The Formation Of The “Self” Concept Of Students Using Digital Technologies During The Covid-19 Pandemic

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"