Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Равнище на формираност на социолингвистични и социокултурни компетентности в начална училищна възраст според родителите

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
01-10-2021
в Uncategorized
A A

Ирена Райкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.09

Резюме. В настоящата статия се анализират данните, получени от анкетно проучване, имащо за цел да установи равнището на формираност на социолингвистични и социокултурни компетентности на учениците в началния етап на основната образователна степен според родителите. Обобщените резултати дават информация за читателските интереси на учениците в I – IV клас и за условията, които родителите създават, за да стимулират интереса на децата към четенето. Представени са най-често реализираните форми на сътрудничество между родители, ученици и учители във връзка с формирането и развитието на изследваните компетентности, както и предпочитаните от учителите методи, форми и средства на работа, които използват в педагогическата си практика. Предложени са възможни решения за повишаване равнището на формираност на социолингвистичната и социокултурната компетентност на учениците в
I – IV клас, включващи работа по групи и в екипи, и възможност на родителите да участват в живота на класа.
Ключови думи: изследвания; анализи; социолингвистична компетентност; социокултурна компетентност; родители; ученици

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Развитие на коучинг умения на училищни лидери Online Contest “Mathematics and Art” for the Development of Key Competencies Подготовка за XXV младежка балканиада по математика 2021 Неформални лингвистични турнири на работилница за знание
Етикети: ЗнаниеПоколение 21

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Развитие на коучинг умения на училищни лидери

Следваща статия

The Influence of the Environment on the World of the Learning Disabled

Следваща статия

The Influence of the Environment on the World of the Learning Disabled

Георги Стойков Раковски (Патриархът просветител революционер по повод 200 години от рождението му)

За асистиращите и информационните технологии в образованието

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"