Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

ПРЕХОД КЪМ ДИГИТАЛНО ДОВЕРИЕ – РОЛЯТА НА ФИРМЕНИЯ ИМЕЙЛ В УСПЕХА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-07-2025
в Uncategorized
A A

Никола Цоцев

Университет за национално и световно стопанство (България)

https://doi.org/10.53656/voc25-1-2-06

Резюме. Настоящото изследване разглежда значението на фирмения имейл като ключов инструмент за изграждане на дигитално доверие и постигане на успех сред малките и средните предприятия (МСП). Чрез комбинация от теоретичен анализ и емпирично проучване (онлайн анкета с 268 респонденти) изследването оценява влиянието на използването на имейл адрес с фирмен домейн върху възприемането на професионализъм, надеждност и сигурност в бизнес комуникацията. Основните резултати показват, че МСП, които интегрират корпоративен имейл в своите дигитални стратегии, постигат по-високо ниво на доверие от страна на клиенти, партньори и доставчици, което се отразява позитивно върху продажбите и общите бизнес показатели. Анализът подчертава, че фирменият имейл не само допринася за утвърждаване на корпоративната идентичност и подобряване на маркетинговия имидж, но и осигурява по-добра защита на данните и вътрешна координация. На базата на установените данни статията предлага практически препоръки за МСП, включително навременно инвестиране в корпоративни имейл услуги, разработване на цялостна комуникационна политика и интегриране на фирмения имейл с останалите дигитални канали. В заключение се подчертава, че преходът към корпоративен имейл е от съществено значение за утвърждаване на дигиталното доверие – предпоставка за устойчив растеж и конкурентоспособност в съвременната дигитална ера.

Ключови думи: дигитално присъствие; корпоративен (фирмен) имейл; професионални комуникационни инструменти; малки и средни предприятия

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailГражданско образование и активност на студентите – между формалното и неформалното (във и извън аудитория) – педагогически паралели и проекции Default ThumbnailПослеслов към историята за човека в контекста на развитие на биотехнологиите Default ThumbnailМежду Омир и ChatGPT Default ThumbnailСъвременната българска езикова политика – между кризите в обществото и динамиката на езиковите процеси (исторически и съвременни аспекти)

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

РОЛЯТА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО STEM ОБРАЗОВАНИЕ В ИЗГРАЖДАНЕТО НА КУЛТУРА НА СТАНДАРТИЗАЦИЯ: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ

Следваща статия

АНАЛИЗ И ИЗБОР НА СТРУКТУРНИ КОМПОНЕНТИ НА НИСКОСТОЙНОСТЕН ПАРАЛЕЛЕН ДЕЛТА РОБОТ

Следваща статия

АНАЛИЗ И ИЗБОР НА СТРУКТУРНИ КОМПОНЕНТИ НА НИСКОСТОЙНОСТЕН ПАРАЛЕЛЕН ДЕЛТА РОБОТ

Сп. „Професионално образование“, книжка 1-2/2025, година XXVII

DERRIDA AFTER YESTERDAY

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"