Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Polit-Pop Sustainability: Policies, Businesses, and Media Heroes for a ‘Green’ Lifestyle

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Mila Stancheva
Bulgarian Academy of Sciences

https://doi.org/10.53656/phil2024-03S-15

Abstract: The paper presents some of the results of an ongoing anthropological study on the socialization of “green” and “sustainable” practices, both in business operations and in citizens’ daily lives. We shed light on controversial aspects of sustainability through presenting and analyzing examples of Bulgarian businesses and their leaders, including freelancers, all of whom explicitly link their work to sustainability. The article focuses on the role of consumption as the main channel for transmitting “green“ messages and policies, thereby altering individuals’ attitudes and behavior, and on how these processes unfold in a digital environment, particularly, and in the broader context of the implementation and socialization of the European Green Deal – a set of political initiatives of the European Commission launched in its efforts to lead the continent to climate neutrality by 2050.
Keywords: sustainable lifestyle, consumer cultures, green transition, social media, EU

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailIn a Lad’s World. A Popular TV Series and Social Media in the Shadow of the Russo-Ukrainian War Default ThumbnailМутации и варианти на коронавируса SARS-CoV-2, причинител на COVID-19 Default ThumbnailE-Learning During Covid-19 Pandemic: An Empirical Research Default ThumbnailИнституционални механизми за генериране на образователните неравенства
Етикети: consumer culturesEUgreen transitionsocial mediasustainable lifestyle

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Green Acts: Global Politics vs Local Crises (A Case Study in Two Bulgarian Villages)

Следваща статия

МОН: Деветокласниците са се справили най-добре по биология на теста по природни науки

Следваща статия
Деветокласниците са се справили най-добре по биология на теста за проверка на уменията по природни науки

МОН: Деветокласниците са се справили най-добре по биология на теста по природни науки

"Образованието е основа за просперитета на нацията. Затова и разговорът за подготовката и възможностите за учителите е ключов за бъдещето ни", каза служебният министър на образованието и науката проф. Галин Цоков пред членовете на Синдикалния съвет на Синдиката на българските учители

Министър Галин Цоков: Образованието е основата за просперитета на нацията

Вестник „Аз-буки“ – брой 50/2024 г.

Вестник „Аз-буки“ – брой 50/2024 г.

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"