Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

ИНТЕРАКТИВНИТЕ ПЛАТФОРМИ – СРЕДСТВО ЗА ПО-ЛЕСНО УСВОЯВАНЕ НА УЧЕБНИЯ МАТЕРИАЛ

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-07-2025
в Uncategorized
A A

Ренета Цветкова

Средно училище с езиково обучение „Александър Сергеевич Пушкин“ – Варна (България)

https://doi.org/10.53656/voc25-1-2-04

Резюме. Тяхното използване става все по-често и по-всеобхватно. Комуникационните и информационните технологии се налагат в много сфери на общуване. Образователната среда не прави изключение. С въвеждането на технологиите в учебния процес се цели да се привлече вниманието на учениците, да се достигне до висока успеваемост и до реализиране на целите. Интерактивните платформи започват да се внедряват успешно в уроците, да ги правят разнообразни, интересни и привлекателни за обучаемите. Учителите срещат нов начин за поднасяне на материала, правят го завладяващ и увлекателен. Интерактивните платформи са средство за по-лесно усвояване на учебния материал, защото чрез тях учениците попадат в света на дигиталното – свят, който те идеализират и е свързан с технологиите. Това, от своя страна, подбужда тяхното желание за учене, за подготовка и за по-лесно научаване на учебното съдържание.

Ключови думи: интерактивни платформи; лесно; усвояване; учебен материал

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКонкурсни задачи на броя Default ThumbnailOptimising The Reference Point Within A Journal Bearing Using Laser Alignment Default ThumbnailSurvey Of Maritime Student Satisfaction: A Case Study On The International Student Survey To Identify The Satisfaction Of Students In Mathematical Courses Default Thumbnail„Вегетарианката“ на Хан Канг – отвъд кафкианската приказка за обсесиите, свободата и смъртта

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ ФАКТОРИ И ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ – ЕФЕКТИВЕН МЕХАНИЗЪМ ЗА КАЧЕСТВЕНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ

Следваща статия

РОЛЯТА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО STEM ОБРАЗОВАНИЕ В ИЗГРАЖДАНЕТО НА КУЛТУРА НА СТАНДАРТИЗАЦИЯ: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ

Следваща статия

РОЛЯТА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО STEM ОБРАЗОВАНИЕ В ИЗГРАЖДАНЕТО НА КУЛТУРА НА СТАНДАРТИЗАЦИЯ: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ

ПРЕХОД КЪМ ДИГИТАЛНО ДОВЕРИЕ – РОЛЯТА НА ФИРМЕНИЯ ИМЕЙЛ В УСПЕХА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

АНАЛИЗ И ИЗБОР НА СТРУКТУРНИ КОМПОНЕНТИ НА НИСКОСТОЙНОСТЕН ПАРАЛЕЛЕН ДЕЛТА РОБОТ

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"