Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Формиране на професионални компетентности в процеса на университетската подготовка на студенти социални педагози и социални работници

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-04-2022
в Uncategorized
A A

Гл. ас. д-р Нона Глушкова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-3.05

Резюме. Формирането на комплекс от компетентности, свързани с конкретна професионална област, е процес, насочен към удовлетворяването на двете основни измерения на компетентността, а именно: постигане на целите в процесите на образование и обучение и натрупване на административно определени професионални характеристики на конкретна длъжност. Настоящата статия има за цел да представи резултати от емпирично изследване, отразяващо гледната точка на ръководители на социални услуги във връзка със значимостта на конкретно професионални и на специфични знания, на индивидуални качества и на междуличностни умения, характерни и необходими за длъжността. Получените резултати са своеобразни акценти, към които би могла да се насочи част от университетската подготовка на студентите от специалностите „Социална педагогика“ и „Социални дейности“.
Ключови думи: компетентност; ръководител; социална услуга; университетска подготовка

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПовишаване равнището на математически знания на учениците в първи клас чрез работа със самостоятелно събрани данни Default ThumbnailConvolutional Neural Networks in the Task of Image Classification Default ThumbnailChallenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence Default ThumbnailМанипулативна употреба на метафори в икономически медийни статии

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Influence of Family Education on the Psychophysical Development and Socialization of a Child With Intellectual Disabilities

Следваща статия

Organization of Developmental Training in Preschool Educational Institutions

Следваща статия

Organization of Developmental Training in Preschool Educational Institutions

Humane Education – Benefits and Challenges

Съвременни подходи за управление на стреса в училищната организация

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"