Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Engagement and Work-Life Balance in Organizational Context

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-09-2024
в Uncategorized
A A

Assoc. Prof. Vihra Naydenova
Sofia University
Assist. Prof. Viktoriya Nedeva-Atanasova
Bulgarian Academy of Sciences
Assoc. Prof. Kaloyan Haralampiev, Assist. Prof. Antoaneta Getova
Sofia University

https://doi.org/10.53656/phil2024-03-09

Abstract. The article presents a contemporary theoretical overview as well as empirical research from 2024 on two important topics for Bulgarian organizations: work-life balance and engagement. It examines the interrelationships between these two phenomena, as well as how and to what extent current workplace status influences them. The scientific empirical study was conducted among 432 employees from Bulgaria. The results of the correlation analysis showed a high positive correlation between the subscales of engagement: Vigor, Dedication, and Absorption (p<0.001). A positive, although weak, correlation was also found between work-life balance and engagement. The results indicated that managers and business owners have the highest level of engagement (p<0.001). The article also discusses approaches for increasing work engagement.
Keywords: work engagement, work-life balance, organisational psychology, Bulgarian managers

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailThe Corporal-Oriented Approach to Education: A turn Towards the Whole Person Default ThumbnailТрансформация в моделите за управление на висшите училища в България – предизвикателства и възможности в дигиталната ера Default ThumbnailДидактически инструментариум на учителите по предприемачество в професионалното образование и обучение Default ThumbnailТактики и стратегии при превод на термини в български език (На фона на руски и сръбски език)
Етикети: Bulgarian managersorganisational psychologywork engagementwork-life balance

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Училището в село Върбовка с ново спортно игрище и детски кът

Следваща статия

National Conference with International Participation “Philosophy of Medicine: Approaches and Perspectives”, March 26 – 27, 2024, Bulgarian Academy of Sciences

Следваща статия

National Conference with International Participation “Philosophy of Medicine: Approaches and Perspectives”, March 26 – 27, 2024, Bulgarian Academy of Sciences

Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII

Българският отбор е първи на Балканиадата по информатика

Българският отбор е първи на Балканиадата по информатика

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"