Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Центрове за високи постижения и реализиране на стратегическите приоритети за развитие на умения в професионалното образование и обучение

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2023
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Силвия Цветанска
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Иванка Михайлова-Димитрова
Център за развитие на човешките ресурси

https://doi.org/10.53656/str2023-6-2-cen

Резюме. В статията се коментира европейското измерение в професионалното образование и обучение чрез приложение на инициативата за центрове за високи постижения. Описани са концептуални и стратегически насоки за развитие на уменията като част от политиките в професионалното образование и обучение. Проследяват се ключови европейски документи, които определят приоритетите за подготовка на качествена работна сила чрез акцент върху уменията. Специално внимание се обръща на центровете за високи постижения като възможност за създаване на екосистеми от умения на местно ниво за иновации и социално приобщаване. Правят се изводи по посока на стратегическа визия за придобиване на професионални и ключови компетентности чрез предоставяне на висококачествено професионално образование и обучение.
Ключови думи: центрове за високи постижения; професионално образование и обучение; умения

Влезте в системата, за да прочетете пълната статияОтвори пълния текст[/emember_protected

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailВъвеждането на геометрична вероятност в ХI клас Default ThumbnailПромяна на парадигмалните ориентири във висшето образование Default ThumbnailПротивостоенето на институциите в светлината на оръжейните скандали при управлението на Филип Димитров (1991 – 1992 г.) Default ThumbnailEnhancing Economic Security through Intellectual Property

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Умението за работа с научни документи като възможност за академичен растеж

Следваща статия

Юридическото образование като фактор за обществена сигурност

Следваща статия

Юридическото образование като фактор за обществена сигурност

Контролираната тревожност в академична среда като стимул за креативност и иновативност на студентите

Теоретичен модел за формиране на професионална чуждоезикова компетентност на специалисти в областта на спа и уелнес услугите

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"