Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
17-02-2022
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022
A A

КЪМ ЧИТАТЕЛЯ

Отвори пълния текст

 

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Проблеми при обучението в дигитална среда за преподавателите във висшето образование

Проф. Милена Филипова, Радостина Юлева-Чучулайна
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2022-1-1-prob

Резюме. Генерираните промени от настоящата епидемична обстановка, свързана с COVID-19, във висшето образование са значителни.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Предизвикателства пред стратегическото управление на висшето образование в България в новото десетилетие (Национална карта на висшето образование)

Д-р Искра Милева
Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/str2022-1-2-chal

Резюме. В научната статия са представени най-новите европейски стратегически документи и най-актуалните национални решения, които имат отношение към висшето образование и науката в контекста на предизвикателствата на десетилетието…

виж повече

 

 

 

 

The Current State, Problems and Prospects of Master’s Degree Programs in Speech-Language Pathology in Russia

Dr. Anna A. Almazova, Prof. Yulia O. Filatova, Irina V. Novitskaia
Moscow Pedagogical State University (Russia)

https://doi.org/10.53656/str2022-1-3-cur

Abstract. The article discusses the current state, problems and prospects of Master’s degree programs in speech-language pathology in Russia. Authors

виж повече

 


НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Надеждни инструменти при оценка на училищен уелнес (wellness) в начален етап на основната образователна степен

Д-р Даринка Игнатова
Департамент за информация и усъвършенстване на учители
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-1-4-rel

Резюме. Цел на проучването е да се установи и оцени наличието на предучилищен уелнес (Wellness) в тази образователна степен чрез прилагане на обективни и надеждни инструменти за неговото оценяване и/или съпоставяне.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Swimming as Prevention of Harmful Effects of Modern Technologies

Prof. Boryana Tumanova
University of Sofia (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2022-1-5-swi

Abstract. Worrying is the fact that there is a deficit for educational information on health and the role of physical activity for improvining it. Scientists have long found that one of the most risk factors for human health is the lack of physical activity…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


ОБРАЗОВАНИЕТО В ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

Дигиталната интеракция преподавател – студент в онлайн обучението в медицинските университети

Д-р Миглена Търновска, д-р Румяна Стоянова
Медицински университет – Пловдив
Доц. Боряна Парашкевова, проф. Юлияна Маринова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/str2022-1-6-dig

Резюме. Медицинското образование бележи значим етап в своето развитие, силно повлиян от глобалната пандемия COVID-19…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2022, година XXX Default ThumbnailГодишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Дигиталната интеракция преподавател – студент в онлайн обучението в медицинските университети

Следваща статия

Сп. „История“, книжка 1/2022, година XXX

Следваща статия

Сп. „История“, книжка 1/2022, година XXX

Музиката вместо улицата

Музиката вместо улицата

За безопасен Космос

За безопасен Космос

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"