Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-05-2023
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.
A A

Образователни цели и типове алгоритмично мислене в теми от турнира „Черноризец Храбър“ за II – IV клас

Борислав Лазаров
Институт по математика и информатика
Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/voc23-210obra

Резюме. В статията се прави операционализация на таксономията на алгоритмичното мислене, предложена от Вайнтроп и колеги, чрез тестови единици от турнира „Черноризец Храбър“ от състезателни теми за II – IV клас…

виж повече

 

 

 

 

Key Performance Indicators – Input, Intervening and Output Variables

Dr. Phil Budgell
Sheffield, UK

https://doi.org/10.53656/voc23-211keyp

Abstract. In this article, the author argues for an open and transparent use of data that already exists but is not collected, collated and analysed within the education system in Bulgaria…

виж повече

 

 

 

 

Реализиране на дуалната форма на обучение в България – проблеми и предизвикателства

Силвия Тонева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc23-220real

Резюме. В статията са представени резултати от проведено микропроучване относно реализирането на дуалната форма на обучение…

виж повече

 

 

 

 

 

Анализ применения принципов теорий мотивации в геймификации обучения

Абрамова Оксана Федоровна
Волжский политехнический институт
Волгоградский государственный технический университет (Россия)

https://doi.org/10.53656/voc23-221prim

Аннотация. В последнее время в сфере образования довольно остро стоит серьезная проблема, связанная с мотивацией к обучению у школьников и студентов…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Способността за учене – основна предпоставка за компетентност и реализация

Подполк. д-р Христо Георгиев
Военна академия „Г. С. Раковски“

https://doi.org/10.53656/voc23-250spos

Резюме. Динамичното развитие на процесите, които се реализират в съвременните общества – различността на подрастващите поколения, навлизащата масова дигитализация, повишените изисквания на работодателите за знаещи, можещи кадри с опит, създават сериозни предизвикателства пред образователната система и в частност пред висшето образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Анализ на концепцията за мултидомейнови операции и интегриране на нововъзникващата идея за „боен облак“

Майор ас. Кристина Крумова
Военна академия „Г. С. Раковски“

https://doi.org/10.53656/voc23-251konc

Резюме. В статията е направен кратък обзор на концепцията за мултидомейнови операции, както и нововъзникващата идея за създаването на боен облак чрез внедряването на облачните технологии…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Същност и класификация на безпилотни надводни апарати

Майор Димитър Йончев, докторант
Военна академия „Г. С. Раковски“

https://doi.org/10.53656/voc23-252sust

Резюме. В статията са описани и класифицирани безпилотните надводни апарати (USV)…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV Default ThumbnailГодишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Същност и класификация на безпилотни надводни апарати

Следваща статия

Вестник „Аз-буки“ е медиен партньор на XIII Софийски фестивал на науката

Следваща статия
Вестник „Аз-буки“ е медиен партньор на XIII Софийски фестивал на науката

Вестник "Аз-буки" е медиен партньор на XIII Софийски фестивал на науката

Бюджет и наука – приоритет на Комисията  по образование

Най-добрите дебатьори на английски език

Празник на традиции и творчество

Празник на традиции и творчество

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"