Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Педагогика, година XCI, книжка 2, 2019

от
15-03-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

CONTENTS of issue 2/2019 / СЪДЪРЖАНИЕ на брой 2/2019

 

RESEARCH INSIGHTS / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Удовлетвореност от професионалния труд на учителите в образова­телни институции (Резултати от емпирично изследване)
[Teachers’ Satisfaction with Professional Labour in Educational Institutions (Empirical Study Results)] /
Божидара Кривирадева / Bozhidara Kriviradeva – стр. 159
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Всеобщ вечен мир – позабравената мечта
[Universal Eternal Peace – a Forgotten Dream] /
Йордан Колев / Jordan Kolev – стр. 180
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Изследване на нагласите и потребностите на студентите – бъдещи учи­тели по биология, към приложение на драма метода в професионална­та им подготовка
[Analysis of Pre-service Biology Teachers Attitudes and Requirements tоwards Application of Drama Method in their Professional Education] /
Ася Асенова / Asya Asenova – стр. 189
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Опит за обосноваване на професиограма на началния учител (I – IV клас)

[An Attempt to Justify a Set of Professional Requirements for the Primary-School Teacher (I – IV Grade) /
Мария Тенева / Maria Teneva – стр. 202
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Темата за имиграцията в университетските аудитории и извън тях: модел за активно социално включване
[The Immigration Experience in the Classroom and Beyond: a Model for Active Social Involvement] /
Таня Иванова-Съливан / Tanya Ivanova-Sullivan – стр. 212
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Мултидисциплинарен подход за съвременно академично присъствие и устойчиво опериране с актуални ресурси
[Multidisciplinary Approach to Contemporary Academic Presence and Sustainable Operation with Current Rresources] /
Виолета Георгиева-Христозова / Violeta Gueorgieva-Hristozova – стр. 222
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Немирство, умиротворение и смирение в детската поезия на Дора Габе (130 години от рождението на Дора Габе)
[Mischievousness, Appeasement and Humbleness in Dora Gabe’s Poetry for Children (130-Year Anniversary of the Birth of Dora Gabe)] /
Огняна Георгиева-Тенева / Ognyana Georgieva-Teneva – стр. 229
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Самоценност на свободната детска игра и последствията от нейната педагогическа имитация
[The Value of Self-Worth in Free Child’s Play and the Consequences of its Pedagogical Replication] /
Славейка Златева / Slaveyka Zlateva – стр. 239
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

FOREIGN RESERCH/ ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Blended Learning During Practice of Translation and Interpreting Course Via Edmodo, Socrative and Clipflair /
Oksana Kutsa, Mariana Karanevych – стр. 252
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Appearance of Triangulation in Teacher Trainees’ Research Plans /
Kálmán Sántha – стр. 252
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

SHARED EXPERIENCE / СПОДЕЛЕН ОПИТ

 

Диагностичен инструментариум за измерване на компетентности по четене на официалния български език като втори език – ученици роми, VII клас
[Diagnostic Toolkit for Measuring the Reading Competencies for the Official Bulgarian Language as a Ssecond Language – Roma Students, Seventh Grade] /
Таня Ценкова-Станчева / Tanya Tzenkova-Stancheva – стр. 282
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

NEW BOOKS / КНИЖНИНА

Детето и педагогиката
[Child and Pedagogy] /
Яна Рашева-Мерджанова / Yana Racheva-Merdjanova – стр. 289
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Нова и полезна монография
[New and Useful Monograph] /
Галин Цоков / Galin Tzokov – стр. 291
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Театрални методи и практики в системата на предучилищното обра­зование и начален етап на основната образователна степен
[Theatral Methods and Practices in the Preschool Education System and the Initial Stage of the Main Educational Stage] /
Ирина Колева / Irina Koleva – стр. 295
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 нагоре


 

УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ТРУД НА УЧИТЕЛИТЕ В ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ

(РЕЗУЛТАТИ ОТ ЕМПИРИЧНО ИЗСЛЕДВАНЕ)

 

Божидара Кривирадева

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. В настоящата статия е представено изследване, проведено сред учители от цялата страна, относно удовлетвореността от професионалния труд на учителите в образователните институции. За нуждите на изследването и използван Въпросник за диагностика на удовлетвореността от труда, разра­ботен от М. Радославова и А. Величков.
Keywords: satisfaction; teacher; educational institution

 

TEACHERS’ SATISFACTION WITH PROFESSIONAL LABOUR IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS
(EMPIRICAL STUDY RESULTS)

 

Abstract. The article presents results from an empirical study among teachers from all over the country about their satisfaction with professional labor. The study was made with a questionnaire for the diagnosis of labor satisfaction, developed by M. Radoslavova and A. Velichkov.

 

Dr. Bozhidara Kriviradeva, Assoc. Prof.

Faculty of Education

Sofia University

 нагоре


 

ВСЕОБЩ ВЕЧЕН МИР – ПОЗАБРАВЕНАТА МЕЧТА

 

Йордан Колев

Югозападен университет „Неофит Рилски“

 

Резюме. Авторът анализира разбиранията на мислители на образованието за себепознанието и за мирното сътрудничество като същинските ценности на цивилизацията. Съответно разкрива необходимостта от разширяване на прав­ното познание за закрила на детето, от което ще зависи качеството на бъдещия мирен начин на живот на хората по света.
Keywords: self-knowledge; peace; child; education

 

UNIVERSAL ETERNAL PEACE – A FORGOTTEN DREAM

 

Abstract. The author analyzes the perceptions of educational thinkers on self-knowledge and on peaceful co-operation as the core values of civilization. Accordingly, it reveals the need to extend the legal knowledge of child protection, on which the quality of the future peaceful life of people around the world will depend on.

 

Prof. Jordan Kolev, DSc.

Faculty of Pedagogy

Neofit Rilski South-West University

Blagoevgrad, Bulgaria

 нагоре


 

ИЗСЛЕДВАНЕ НА НАГЛАСИТЕ И ПОТРЕБНОСТИТЕ НА СТУДЕНТИТЕ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ, КЪМ ПРИЛОЖЕНИЕ НА ДРАМА МЕТОДА В ПРОФЕСИОНАЛНАТА ИМ ПОДГОТОВКА

 

Ася Асенова

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. В настоящата статия са представени и дискутирани резултатите от проведено изследване за установяване нагласите на бъдещи учители по би­ология относно приложението на драма метода и неговия образователен по­тенциал. Анализирани са предимствата от приложението на образователната драма в професионалната подготовка на бъдещите учители по биология и е дискутиран педагогическият потенциал на този метод за формиране на про­фесионални компетентности. Изводите показват, че потенциалът на драмата в образованието за повишаване на компетентността на учителите по преподава­не на биология е изключително ефективен.
Keywords: drama education; training of pre-service teachers in biology; pedagogical model

 

ANALYSIS OF PRE-SERVICE BIOLOGY TEACHERS ATTITUDES AND REQUIREMENTS ТОWARDS APPLICATION OF DRAMA METHOD IN THEIR PROFESSIONAL EDUCATION

 

Abstract. This article discusses the advantages of using drama as a method of education in the professional training of future teachers of biology. The article presents and discusses the results of a study to determine the attitudes of future biology teachers on the application of the drama method and its educational potential. The findings suggest that the potential of drama-in-education to enhance competence for pre-service biology teachers is phenomenal. The students indicated that they would definitely implement drama in education in their classes as potential teachers since their exposure to this technique had contributed to the development of their critical and creative skills and their confidence.

 

Ms. Asya Asenova, Assoc. Prof.

Department of Biology Education

Faculty of Biology

Sofia University

 нагоре


 

ОПИТ ЗА ОБОСНОВАВАНЕ НА ПРОФЕСИОГРАМА НА НАЧАЛНИЯ УЧИТЕЛ (I – IV КЛАС)

 

Мария Тенева

Тракийски университет – Стара Загора

 

Резюме. Статията представя идеята за обосноваване на професиограма на началния учител. Направеният опит за обосноваване на професиограма на учителя в I – IV клас е насочен към регламентиране на специфични изисквания към подбора на кандидати за обучение по специалността ,,На­чална училищна педагогика“, както и към тяхната академична подготовка и последваща професионална реализация. Представен и обоснован е чети­рикомпонентен модел на професиограма на началния учител, който включ­ва описание на конкретни изисквания към личностните особености, тео­ретичната подготовка и професионалните достижения на практикуващите тази професия. Професиограмата на учителя в I – IV клас е изградена въз основа на идеята за взаимозависимост между компонентите: медикограма, психограма, социограма, изисквания към професионалната подготовка на началния учител.
Keywords: education; teacher‘s profession; requirements for the primary-school teacher; qualities of the primary school teacher

 

AN ATTEMPT TO JUSTIFY A SET OF PROFESSIONAL REQUIREMENTS FOR THE PRIMARY-SCHOOL TEACHER (I – IV GRADE)

 

Abstract. The article presents the idea of justification of a set of professional requirements for the primary-school teacher. The performed attempt to justify a set of professional requirements for the primary-school teacher in the I – IV grade is aimed at regulating the specific requirements for the selection of candidates for the specialty “Primary School Pedagogy”, as well as their academic preparation and subsequent professional realization. A four-component model of a professional set of requirements for the primary-school teacher is presented and justified, which includes a description of specific requirements for the personality, theoretical training and the professional achievements of the practitioners. The professional set of requirements for the I – IV grade teacher is based on the idea of interdependence between the components: a medicogramme, a psychogramme, a sociogramme, requirements for the primary-school teacher‘s professional training.

 

Dr. Maria Teneva, Assoc. Prof.

Faculty of Education

Trakia University

 нагоре


 

ТЕМАТА ЗА ИМИГРАЦИЯТА В УНИВЕРСИТЕТСКИТЕ АУДИТОРИИ И ИЗВЪН ТЯХ: МОДЕЛ ЗА АКТИВНО СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ

 

Таня Иванова-Съливан

Щатски университет на Ню Мексико (САЩ)

 

Резюме. Имиграцията е многостранен феномен, който предлага уникални възможности за интегрирането на общностно ангажирано обучение в различ­ни академични програми. В настоящата статия се анализират целите, задачите и резултатите от общностно ангажирано изследване – част от програмата на един от държавните университети в САЩ. Целта е да се разкрият различни подходи към имиграцията и да се даде възможност на студентите да участват в социалния живот на местните имигрантски общности, за да може не само да придобият нови знания, но и да трансформират съществуващите такива в конкретен опит. Педагогическите задачи на курса са формулирани на основата на теорията на Джак Мезироу за трансформиращото учене, а също така и на модели на общностно ангажирано обучение, апробирани в предишни изслед­вания. В статията се разглеждат също и учебното съдържание и цели на курса, които обхващат богат набор от най-различни теми, свързани с имиграцията в САЩ като личностен, социокултурен, икономически и политически феномен. В края на семестъра студентите дават висока оценка на курса и в частност – на общностно ангажирания проект с местни имигрантски организации, който според тях е допринесъл за развитието на уменията им да артикулират слож­ната и разнообразна същност на феномена „имиграция“, да идентифицират и използват различни стратегии за междукултурно общуване, и не на последно място – да формулират дългосрочни цели за активно социално включване.
Keywords: community-engaged learning; transformative learning theory; student-centered instruction; critical reflection; immigrant languages and cultures in the US

 

THE IMMIGRATION EXPERIENCE IN THE CLASSROOM AND BEYOND: A MODEL FOR ACTIVE SOCIAL INVOLVEMENT

 

Abstract. Immigration experience is a multifaceted phenomenon that presents unique opportunities for combining academic and community-engaged learning in meaningful ways. The present study focuses on the student learning outcomes of a community-based project that was part of the academic curriculum in a large public university in the USA. The research objective of the project was to provide students enrolled in an elective course with the necessary analytical tools for separating the myths from the realities of the immigration experience as seen in works of various genres and experienced in volunteer work for one of the local immigrant and refugee centers. The pedagogical objectives were informed by Jack Mezirow’s transformative learning theory and models of community-engaged learning.

The data for the study were obtained from students’ oral presentations and various written assignments (reports, short reflection papers, and a final paper), in which students analyzed works of fiction, films, and theoretical studies of immigrant languages and cultures. The assessment of students’ academic and volunteer work at the end of the semester showed that the students were able to recognize and articulate the complexity and diversity of the immigration experience, to identify and use various strategies in cross-cultural communication, and to formulate long-term goals for active social involvement.

 

Ms. Tanya Ivanova-Sullivan, Assoc. Prof.

Department of Foreign Languages and Literatures

University of New Mexico

 нагоре


 

МУЛТИДИСЦИПЛИНАРЕН ПОДХОД ЗА СЪВРЕМЕННО АКАДЕМИЧНО ПРИСЪСТВИЕ И УСТОЙЧИВО ОПЕРИРАНЕ С АКТУАЛНИ РЕСУРСИ

 

Виолета Георгиева-Христозова

Тракийски университет – Стара Загора

 

 

Резюме. Статията се отнася до университетската дидактика и професио­налистите в областта. Това е кратка рефлексия за настоящите предизвикател­ства пред българското образование, резултирани от еволюцията на обществото, за текущия български образователен контекст, за професионалния профил на съвременния университетски преподавател в ролята му на такъв, но и на ръково­дител на образователна структура. На базата на проучена теория и практика по педагогически мениджмънт е предложена авторска идея за съвременно акаде­мично присъствие и устойчиво опериране с актуални информационни ресурси.
Keywords: high education; university lecturer; management; motivation; academic presence

 

MULTIDISCIPLINARY APPROACH TO CONTEMPORARY ACADEMIC PRESENCE AND SUSTAINABLE OPERATION WITH CURRENT RESOURCES

 

Abstract. The article refers to university didactics and professionals in this field. This is a brief reflection on the current challenges that faces the Bulgarian education in result of the evolution of the society, on the current Bulgarian educational context, on the professional profile of the modern university lecturer – in his role as educator, and also as a head of an educational structure. On the basis of studied theory and practice in pedagogical management is proposed the author’s idea for contemporary academic presence and sustainable usage of modern information resources.

 

Dr. Violeta Gueorgieva-Hristozova

Faculty of Pedagogy

Trakia University

 нагоре


 

НЕМИРСТВО, УМИРОТВОРЕНИЕ И СМИРЕНИЕ В ДЕТСКАТА ПОЕЗИЯ НА ДОРА ГАБЕ (130 години от рождението на Дора Габе)

 

Огняна Георгиева-Тенева

Нов български университет

 

Резюме. От многоликото детско творчество на Дора Габе изследването аб­страхира поетическа парадигма, именувана като немирство – умиротворение – смирение. Това не е „саморазбиращ“ се, безусловен анализационен подход, но е един от възможните, избрал да се фокусира върху основни образи на дет­ската душа. Разработката се стреми да аргументира тезата, че в поетическото съзнание на Дора Габе детето има оптимистичен светоглед и е съзидателно, защото познава удоволствието от свободата.
Keywords: Dora Gabe; poetry for children; images of the child’s soul; freedom; optimism

 

MISCHIEVOUSNESS, APPEASEMENT AND HUMBLENESS IN DORA GABE’S POETRY FOR CHILDREN (130-year anniversary of the birth of Dora Gabe)

 

Abstract. From the comprehensive works of Dora Gabe for children, the study abstracts a poetic paradigm: mischievousness – appeasement – humbleness. This is not an obvious, unconditional analytical approach but is one of the possible approaches which has chosen to focus on the images of the child’s soul. The study aims to defend the thesis that in the poetic mind of Dora Gabe the child has an optimistic view of life and that the child is constructive because he/she knows the pleasure of freedom.

 

Dr. Ognyana Georgieva-Teneva, Assoc. Prof.

New Bulgarian University

 нагоре


 

САМОЦЕННОСТ НА СВОБОДНАТА ДЕТСКА ИГРА И ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ НЕЙНАТА ПЕДАГОГИЧЕСКА ИМИТАЦИЯ

 

Славейка Златева

Югозападен университет „Неофит Рилски“

 

Резюме. Статията доказва самоценността на свободната детска игра, като предлага теоретичен анализ и извежда авторова оценка за нейното проявление в основните видове игра. Основната теза е фокусирана върху дефиниране на педагогическата имитация на игра и анализ на последствията от парадоксал­ната подмяна на свободната детска игра с нейната педагогическа имитация. Акцентира се върху трудно измерими вреди за детето и загуби за педагога от пропуснатите възможности за игрово учене като самостоятелна детска актив­ност и като педагогическа парадигма за учене.
Keywords: free child game; pedagogical imitation of the game; replacement of game with non-game; play-learning, kindergarten

 

THE VALUE OF SELF-WORTH IN FREE CHILD’S PLAY AND THE CONSEQUENCES OF ITS PEDAGOGICAL REPLICATION

 

Abstract. The study proves the self-esteem of the free game of children by offering a theoretical analysis and introducing an author’s assessment of its manifestation in the basic game types. The main thesis is focused on defining the pedagogical imitation of the game, as well as analyzing the consequences of the paradoxical replacement of the free game of children with its corresponding pedagogical imitation. The focus is placed on hard to measure harms for the child together with losses for the teacher gained by missed opportunities for play-learning as an independent child activity and as a pedagogical paradigm for learning.

 

Dr. Slaveyka Zlateva

Faculty of Pedagogy

South-West University “Neofit Rilski“

 нагоре


 

BLENDED LEARNING DURING PRACTICE OF TRANSLATION AND INTERPRETING COURSE VIA EDMODO, SOCRATIVE AND CLIPFLAIR

 

Oksana Kutsa, Mariana Karanevych

Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University (Ukraine)

 

Abstract. The paper explores the advantages of blended learning application in the process of professional training of future translators and interpreters as a twenty-first century imperative. The aim of the research is to investigate benefits of implementation of such elements of information and communication technology as Edmodo, Socrative and ClipFlair in translation classroom which leads to increas­ing translation quality, motivation and students’ active participation. To reach the set goal a three-stage pedagogical experiment was designed and carried out by the authors in Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University (Ukraine). A set of exercises for training of future translators and interpreters via Edmodo, Socrative and ClipFlair are described. The results of the experiment show significant improvements in translation skills of the experiment group members. The quality of their translations has considerably increased. Moreover, students themselves admit­ted merits of using the mentioned above programs during their Practice of Transla­tion and Interpreting Course.
Keywords: blended learning; information and communication technology; pro­fessional training of future translators / interpreters

 

Dr. Oksana Kutsa, Assoc. Prof.

Dr. Mariana Karanevych, Assoc. Prof.

Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University

 нагоре


 

APPEARANCE OF TRIANGULATION IN TEACHER TRAINEES’ RESEARCH PLANS

  

Kálmán Sántha

University of Pannonia (Hungary)

 

Abstract. This study investigates the emergence of triangulation in teacher trainees’ research plans. The main objective of the research is to detect the inap­propriate uses of triangulation to point out didactic aspects that can promote the efficiency of educators teaching research methodology. Participants in research methodology courses had to design and document a research process related to school or teaching in the form of a research plan. They had a free choice regarding the topic of the research. The coding of the text corpora amounting to 400 pages was done by combining deductive and inductive logic. The reliability of coding was ensured by intracoding. The results show that inappropriate uses of triangula­tion can be described as misuse of terminology, false equivalence of triangulation and methodological triangulation, and false equivalence of triangulation and mixed methods. The problems encountered have a double feedback function. First, they give feedback for the academic course, second, after drawing the conclusions they also serve as self-reflection to form education activities and thinking.
Keywords: qualitative analysis; research plans; teacher training; triangulation

 нагоре


 

ДИАГНОСТИЧЕН ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА КОМПЕТЕНТНОСТИ ПО ЧЕТЕНЕ НА ОФИЦИАЛНИЯ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК КАТО ВТОРИ ЕЗИК – УЧЕНИЦИ РОМИ, VII КЛАС

 

Таня Ценкова-Станчева

Основно училище „Христо Ботев“ – гр. Дунавци

 

Резюме. Представя се апробиран диагностичен инструментариум за из­мерване на компетентности по четене на официалния български език като втори език, добивани чрез целенасочено насърчаване на четенето в урока по български език – ученици роми, вход и изход, VII клас. Амбицията е да се под­помогне процесът за придобиване на качествено образование от всеки българ­ски ученик, без значение от неговия етнос, първи език и култура.
Keywords: diagnostic toolkit; competencies; reading; Bulgarian language as a second language; seventh grade

 

DIAGNOSTIC TOOLKIT FOR MEASURING THE READING COMPETENCIES FOR THE OFFICIAL BULGARIAN LANGUAGE AS A SECOND LANGUAGE – ROMA STUDENTS, SEVENTH GRADE

 

Abstract. The article presents tested diagnostic toolkit for measuring the reading competencies of the official Bulgarian language as a second language, acquainted through deliberate fostering of reading during the Bulgarian language classes – Roma students, at the beginning and at the end of the 7th grade. The ambition of the author is to support the process for raising the quality of education for every Bulgarian student, no matter of ethnical background, first language or culture.

 

Ms. Tanya Tzenkova-Stancheva

Hristo Botev Primary school

 нагоре


 

ДЕТЕТО И ПЕДАГОГИКАТА

Рашева-Мерджанова, Ян., Петкова, Ил. & Господинов, Вл. (съст.). (2018). Детето и педагогиката. София: Просвета, ISBN 978-954-01-3806-0

 

Яна Рашева-Мерджанова

 

CHILD AND PEDAGOGY

Rasheva-Merdzhanova, Y., Petkova, Il. & Gospodinov, Vl. (Ed.). (2018).

Deteto i pedagogikata. Sofia: Prosveta, ISBN 978-954-01-3806-0

 

Prof. Yana Racheva-Merdjanova, DSc.

Sofia University

 нагоре


 

НОВА И ПОЛЕЗНА МОНОГРАФИЯ

Кривирадева, Б. & Калоянова, Н. (2018). Лидерство, организационна култура и наставничество в образователни институции. София: Либра Скорп. ISBN: 978-954-471-479-6

 

Галин Цоков

Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

 

NEW AND USEFUL MONOGRAPH

Kriviradeva, B. & Kaloyanova, N. (2018). Liderstvo, organizatsionna kultura

i nastavnichestvo v obrazovatelnite institutsii. Sofia: Libra Skorp.

 

Prof. Dr. Galin Tzokov

University of Provdiv „Paisii Hilendarski“

 нагоре


 

ТЕАТРАЛНИ МЕТОДИ И ПРАКТИКИВ СИСТЕМАТАНА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕИ НАЧАЛЕН ЕТАП НА ОСНОВНАТАОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН

Илкова, К. (2018). Тандемът. София: Тара. ISBN 9789549723175

 

Ирина Колева

Софийски университет „Климент Охридски“

 

THEATRAL METHODS AND PRACTICES IN THE PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM AND THE INITIAL STAGE OF THE MAIN EDUCATIONAL STAGE

Ilkova, K. (2018). Tandemat. Sofia: Tara. ISBN 9789549723175

 

Prof. Dr. Irina Koleva

Sofia University

Sofia, Bulgaria

нагоре


 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогика, година XCI, книжка 1, 2019 Default ThumbnailДетската градина в контекста на социалните последици от глобализационния процес Default ThumbnailПедагогика, година XCI, книжка 5, 2019 Default ThumbnailПредизвикателствата на съвременното възпитание

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Подкрепа за българистите зад граница

Следваща статия

Философия, година XXVIII, книжка 1, 2019

Следваща статия

Философия, година XXVIII, книжка 1, 2019

Пътна карта за развитието на учителите

Научните изследвания са новият капитал

Подкрепа за успеха на 120 000 ученици

Подкрепа за успеха на 120 000 ученици

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"