Чуждоезиково обучение
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2021 Брой 7, 2021

МОН разчита на партньорства за ключовите си политики

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17/02/2021
в Брой 7, 2021
0
В ход е дигиталното обучение
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

„Един от основните изводи от последните години, в които в Министерството на образованието и науката работим ежедневно за осигуряване на по-добро образование за българските деца, е, че успяхме да реализираме най-важните си политики. Този резултат е и благодарение на доброто взаимодействие с всички страни, участващи в процеса – директорите на училищата, регионалните управления на образованието, работодателските организации, синдикатите, Отрасловият съвет за тристранно сътрудничество, организации като „Образование 2030“, Българския форум на бизнес лидерите и много други.“ Това каза министърът на образованието и науката Красимир Вълчев по време на заключителното събитие на „Мениджърска академия за училищни директори“.
Министър Вълчев посочи, че ролята на училищния директор в системата на образованието е ключова за справяне с най-значимите предизвикателства. „Разчитаме на тях да създават добър климат в българските училища, като подкрепят преподавателите, а те, от своя страна, мотивират учениците си да учат със стремеж към усвояване на всички необходими умения на XXI в.
Директорите са и тези, които създават училищната общност, налагат култура на професионализъм и отдаденост. До голяма степен нашият основен приоритет – префокусирането към овладяване на компетентностния подход, зависи от доброто управление по места“, каза още министър Вълчев. По думите му директорите на училища с концентрация на деца от уязвими групи са и тези, които полагат ежедневни усилия да приобщят всяко дете към активно учене и поощряват работата за личностно развитие на учениците.
Във второто издание на Мениджърската академия се включиха 35 училищни директори от цялата страна. В рамките на 3-месечната обучителна програма те овладяха умения за управление на ефективни екипи – мотивация, успешна комуникация, делегиране на отговорности, разрешаване на конфликти, управление на времето и задачите.
Академията се провежда в партньорство със сдружение „Образование България 2030“ и Българския форум на бизнес лидерите под патронажа на министъра на образованието и науката.

Your Image Description

Свързани статии:

Още деца се върнаха в клас Малко известно за най-тачения българин Зъболекарите само с магистърска степен Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Зъболекарите само с магистърска степен

Следваща статия

Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Следваща статия
В ход е дигиталното обучение

Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.