Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
01-07-2023
в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.
A A

Обзор и развитие в професионалните интереси на студентите дипломанти

проф. д. н. Наталия Павлова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/math2023-3-1-ove

Резюме. В тази статия анализираме потребностите, интересите и реализацията на студентите от Факултета по математика и информатика (ФМИ) на ШУ „Константин Преславски“, които се подготвят да станат учители по математика, информатика, информационни технологии и компютърно моделиране.

виж повече

 

 

 

 

Приложение на елементи от геометрията на четириъгълника за решаване на нестандартни задачи

1) Проф. д.п.н. Йордан Табов, 2) проф. д-р Веселин Ненков,
3) гл. ас. д-р Асен Велчев, 4)гл. ас. д-р Станислав Стефанов
1) Институт по математика и информатика – Българска академия на науките
2) Висше военноморско училище „Никола Й. Вапцаров“
3) Технически университет – София
4) Университет по архитектура, строителство и геодезия

https://doi.org/10.53656/math2023-3-2-ana

Резюме. В последно време бяха положени основите на пълна геометрия на четириъгълника, изградена по подобие на класическата геометрия на триъгълника. На нея бяха посветени множество статии, както и дисертационният труд на един от авторите на тази публикация (Stefanov 2020), а скоро предстои да излезе от печат и обхващаща я изцяло книга…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Игровобазирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame Zero – примерни задачи на Python. Част II – библиотека Pygame

Росица Георгиева
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/math2023-3-3-gam

Резюме. Настоящата статия представлява естествено продължение на статия, публикувана в предишен брой на списание „Математика и информатика“, в която е представена терминологията, свързана с игрово базираното обучение, ролята на задачите за усвояване на учебното съдържание, както и някои примерни задачи и тяхната методическа реализация, предназначени за целите на непрофилираното обучение по програмиране на ученици в гимназиален етап чрез създаване на игри с помощта на turtle графика на Python…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Управление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение

1) гл. ас. д-р Валентина Дянкова, 2 )д-р Милко Янков
1) Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ – Шумен
2) Пловдив

https://doi.org/10.53656/math2023-3-4-dat

Резюме. Авторите се фокусират върху прилагането на смесеното обучение в управлението на знания по „Структури от данни“. Едно от предизвикателствата пред смесеното обучение е да се осигури модел за създаване на интегрирана учебна среда, която гарантира ефективен учебен процес…

виж повече

 

 

 

 

Flipped Classroom and Traditional Method in Teaching Mathematics in Bulgarian School

Assoc. Prof. Dr. Evgeniya Nikolova
Burgas Free University (Bulgaria)
Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences

https://doi.org/10.53656/math2023-3-5-fli

Abstract. Flipped learning is an educational technique in which students engage with instructional materials outside of class (such as films, texts, or interactive tutorials) while using class time for active learning tasks such as problem-solving, group work, and discussions…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Graphic Culture of Constructive Modeling of Figures in Metric Stereometry

Ivan Lenchuk, Alla Prus
Zhytomyr Ivan Franko State University – Zhytomyr (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/math2023-3-6-gra

Abstract. Two approaches for drawing of stereometric objects by a constructive method are presented using algorithms designed to help solve problems in the construction of correct, visual and easy-to-draw drawings…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Using Sensors to Detect and Analyze Students’ Attention during Road Safety Training in Primary School

Assist. Prof. Dr. Stefan Stavrev
Assist. Prof. Dr. Ivelina Velcheva
Paisii Hilendarski University of Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2023-3-7-usi

Abstract. In this study, we use two sensors – Kinect v 2.0 and Tobii 5.0 in order to detect and measure the attention levels of primary school students during the road safety educational classes.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Using Sensors to Detect and Analyze Students’ Attention during Road Safety Training in Primary School

Следваща статия

Проекти срещу стрес

Следваща статия
Проекти срещу стрес

Проекти срещу стрес

Летни семейни уикенди в Националния военноисторически музей

Летни семейни уикенди в Националния военноисторически музей

Как се постигат 99% на тест на „Менса“

Как се постигат 99% на тест на „Менса“

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"