Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Чуждоезиково обучение
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.

Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2023
в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.
A A

Годишно съдържание
сп. „Математика и информатика“,
том 66 (2023 г.)
Annual Contents
Mathematics and Informatics,
Volume 66 (2023)

PAGES / СТРАНИЦИ
Number 1 / Книжка 1:    1 – 100
Number 2 / Книжка 2: 101 – 223
Number 3 / Книжка 3: 217 – 320
Number 4 / Книжка 4: 321 – 436
Number 5 / Книжка 5: 437 – 552
Number 6 / Книжка 6: 553 – 668
SCIENCE IN EDUCATION / НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИ СТАТИИ
7 – 12Нова формула за лице на четириъгълник (четиво за VII клас)
[A new Formula for the Area of the Quadrilateral (Reading for Grade 7th)] /
Йордан Табов, Станислав Стефанов, Асен Велчев, Хаим Хаимов / Jordan Tabov, Stanislav Stefanov, Asen Velchev, Haim Haimov
13 – 21:The Power of a Point — a Vector Perspective / Boyko Bantchev
22 – 34: Формули за лицата на някои видове многоъгълници и приложението им за доказване на зависимости в тях [Formulae for the Areas of Some Kinds of Polygons and its Application in Proving Relations in them] / Йордан Табов, Асен Велчев, Станислав Стефанов, Хаим Хаимов / Jordan Tabov, Asen Velchev, Stanislav Stefanov, Haim Haimov
107 – 114:Algorithms for Construction and Enumeration of Closed Knight’s Paths / Stoyan Kapralov, Valentin Bakoev, Kaloyan Kapralov
115 – 123:Построяване на оста на две кръстосани прави [Constructing the Common Perpendicular of Two Skew Lines] / Митко Кунчев / Mitko Kunchev
223 – 233:Обзор и развитие в професионалните интереси на студентите дипломанти [Overview and Development in the Professional Interests of Graduate Students] / Наталия Павлова / Nataliya Pavlova
234 – 243:Приложение на елементи от геометрията на четириъгълника за решаване на нестандартни задачи [An Application of Elements of the Quadrilateral’s Geometry for Solving Non-standard Problems] / Йордан Табов, Веселин Ненков, Асен Велчев, Станислав Стефанов / Yordan Tabov, Veselin Nenkov, Asen Velchev, Stanislav Stefanov
327 – 338:Triples of Disjoint Paths вetween Points on a Circle / Ivaylo Kortezov
339 – 352:Enriching Large Document Stores with Intelligent Metadata: a Framework for Effective Knowledge Management and Applied Analytics / Penko Ivanov, Elitsa Pavlova
443 – 451:Areas Associated to a Quadrilateral / Oleg Mushkarov, Nikolai Nikolov
452 – 464:On the Dynamics of a Class of Third-Order Polynomial Difference Equations with Infinite Number of Period-Three Solutions / Jasmin Bektešević, Vahidin Hadžiabdić, Midhat Mehuljić, Sadjit Metović,
Dr. Haris Lulić
465 – 478:Система за извличане и визуализация на данни от интернет [System for Retrieval and Visualization of Data from the Internet] / Георги Чолаков, Емил Дойчев, Светла Коева / Georgi Cholakov, Emil Doychev, Svetla Koeva
559 – 578:Mirror (left-recursive) Gray Code / Valentin Bakoev
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES / ОБРАЗОВАТЕЛНИ ТЕХНОЛОГИИ
35 – 49:Задължения и изисквания към квалификацията и университетската подготовка на ръководител направление „Информационни и комуникационни технологии“ в българското училище [Obligations and Requirements for the Qualification and University Education of the Information and Communication Technologies Department Chair in Bulgarian Schools] / Марияна Николова, Нели Кискинова / Mariyana Nikolova, Neli Kiskinova
50 – 66:Тестовите задачи от държавния зрелостен изпит за профил „Информатика“ през учебната 2021/2022 година [The Test Tasks from the State Matriculation Examination for the Informatics Profile during the Academic Year 2021/2022] / Димитър Атанасов, Красимир Манев, Весела Стоименова, Ралица Войнова / Dimitar Atanasov, Krassimir Manev, Vesela Stoimenova, Ralica Voynova
124 – 140:Dual Form of Obtaining Education in the Mathematics Teachers Training System: Employers‘ Position / Roman Vernydub, Oxana Trebenko, Oleksandr Shkolnyi
141 – 154:Алгоритмичните задачи от държавния зрелостен изпит по профилиращ предмет информатика за 2022 г. [The Algorithmic Tasks from the State Graduation Examination in the Profiling Subject of Informatics
for 2022] / Красимир Манев / Krassimir Manev
244 – 255:Игровобазирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame Zero – примерни задачи на Python. Част II – библиотека Pygame [Game-based Programming Teaching for Beginners in Pygame Zero Mode – Sample Python Tasks. Part II – Pygame Library] / Росица Георгиева / Rositsa Georgieva
256 – 267:Управление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение [Data Structure Knowledge Management through Blended Learning] /
Валентина Дянкова, Милко Янков / Valentina Dyankova, Milko Yankov
268 – 280:Flipped Classroom and Traditional Method in Teaching Mathematics in Bulgarian School / Evgeniya Nikolova
353 – 372:Multiple Representations of Functions in the Frame of Distance Learning /
Radoslav Božić, Hajnalka Peics, Aleksandar Milenković
373 – 389:Integrated Lessons in Calculus Using Software / Pohoriliak Oleksandr, Olga Syniavska, Anna Slyvka-Tylyshchak, Antonina Tegza, Alexander Tylyshchak
479 – 490:Evaluatiоn of Children’s Behaviour in the Context of an Educational Mobile Game / Margarita Gocheva, Nikolay Kasakliev, Elena Somova
491 – 505:Избор на подходящ модел за изследване на задачите от НВО по математика след VII клас според методите на IRT [Choosing an Appropriate Model for Investigating the Tasks of School in Mathematics after Grade VII According to IRT Methods] / Павлин Цонев / Pavlin Tsonev
506 – 523:Competency-Based Model for Conducting Distance Online Synchronous Education of the Students / Desislava Georgieva
579 – 595: Задачите от онлайн състезанието „VIVA Математика с компютър“ – ресурс за работа в STEM центровете [Tasks from Online Competition “VIVA Mathematics with а Computer”: a Resource for Work in STEM Centers] / Георги Гачев, Петър Кендеров, Тони Чехларова / Georgi Gachev, Petar Kenderov, Toni Chehlarova
596 – 606: The Construction of Valid and Reliable Test for the Divisibility Area / Daniela Zubović, Dina Kamber Hamzić
EDUCATIONAL ISSUES / ВЪПРОСИ НА ПРЕПОДАВАНЕТО
67 – 72:Several Opportunities for Implementing the Training in “Computer Modeling and Information Technologies” in the 7th Grade / Krasimir Harizanov
155 – 169:Изследване на влиянието на онлайн обучението върху отделните стилове на учене [Research on the Impact of Online Learning on Individual Learning Styles] / Явор Дечев / Yavor Dechev
170 – 187:Игрово базирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame Zero – примерни задачи с turtle графика на Python [Game-based Programming Training for Beginners in the Pygame Zero Environment – Sample Assignments with Python Turtle Graphics] /
Росица Георгиева / Rositsa Georgieva
188 – 204:Подход на профилирано обучение по уеб дизайн в гимназиален етап на средното образование [Web Design Training Approach in High School Stage of Secondary Profiled Education] / Ивелина Велчева, Христо
Христов / Ivelina Velchevа, Hristo Hristov
281 – 297:Graphic Culture of Constructive Modeling of Figures in Metric Stereometry / Ivan Lenchuk, Alla Prus
298 – 308:Using Sensors to Detect and Analyze Students’ Attention during Road Safety Training in Primary School / Stefan Stavrev, Ivelina Velcheva
390 – 413:Рекурентните редици в училищния курс по математика и междупредметните им връзки с информатика и информационни технологии / Борислава Кирилова, Филип Петров / Borislava Kirilova, Philip Petrov
524 – 533:Алгоритъм за решаване на транспортна задача с MS Excel Solver [Algorithm for Solution of a Transportation Problem with MS Excel Solver] / Мариян Милев, Велика Кунева / Mariyan Milev, Velika Kuneva
607 – 623: Quality of Blended Learning Courses: Students’ Perspective / Silvia Gaftandzhieva, Rositsa Doneva, Sadiq Hussain, Ashis Talukder, Gunadeep Chetia, Nisha Gohain
624 – 635: Пример за грешки от училищната математика, които влияят на представянето на учениците на математически състезания [Mistakes from the School Mathematics that Impact Students’ Performance in Mathematics Competitions: an Example] / Надежда Аплакова / Nadezhda Aplakova
636 – 644 Модел на Леонтиев с MS Excel [Leontief Model with MS Excel Solver] / Велика Кунева, Мариян Милев / Velika Kuneva, Mariyan Milev
645 – 652:Двадесет и седма младежка балканска олимпиада по математика [Twenty-seventh Junior Balkan Mathematical Olympiad] / Ивайло Кортезов, Мирослав Маринов / Ivaylo Kortezov, Miroslav Marinov
OVERVIEW / ОБЗОР
73 – 88:Към въпроса за публично достъпни национални бази от данни, съдържащи описания на уязвимости за операционни системи за мобилни устройства [To the Issue of Publicly Available National Databases Containing Descriptions of Vulnerabilities for Mobile Device Operating Systems] / Стоян Мечев / Stoyan Mechev
414 – 424:Резултати от използването на видеоигри в образованието: преглед на някои основни изследвания от последните десет години / Калин Димитров, Евгения Ковачева
534 – 542:Избор и обосновка на показатели за сравнителен анализ на нискоресурсни шифри [Selection and Justification of Criteria for Comparative Analysis of Lightweight Ciphers] / Диляна Димитрова / Dilyana Dimitrova
Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Двадесет и седма младежка балканска олимпиада по математика

Следваща статия

ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023

Следваща статия

ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023

Розовият балон на DIA

Розовият балон на DIA

Слова за празника

Слова за празника

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2024, година XLXI
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2023, година XLX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2023, година XLX
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 49 (2022 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2022, година XLIX
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2022, година XLIX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"