"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2016 Брой 12, 2016

Учи, за да… работиш!

in Брой 12, 2016
Reading Time: 1 min read
A A

Общественото обсъждане на новите образователни стандарти продължава. В момента на дневен ред са стандартите за образователните институции, инспектирането, качеството на образование, кариерното развитие и предучилищната подготовка.

  • Author
  • Recent Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

До началото на август всички стандарти трябва да са готови. Ще са ясни механизмът на финансиране и натовареността на педагозите. „Държавните образователни стандарти всъщност са днешните наредби, по които се управлява системата. Но те са усъвършенствани според изискванията на времето и коригират забелязаните през годините недостатъци“, коментира Диян Стаматов по време на среща с педагогическата общност в община Тетевен. И уточни, че до момента са утвърдени 51 учебни програми. Върви подготовката и на новите учебници, съобразени с новата учебна програма. За първи път на експертите от МОН и регионалните инспекторати изрично е указано да не се включват в авторските колективи, за да няма конфликт на интереси и никакви съмнения, че ще лансират учебниците, на които са съавтори. Драмата с новите учебни програми и старите учебници явно не се състоя. Учителите вече се подготвят да работят така до ноември, когато новите учебници ще влязат в българското училище, но след като гилдията е изказала мнението си за тях. Пак учителите са тези, на които се пада задачата да „преведат“ сложния език на трудните по правило учебници. На срещата не бе подмината темата за квалификациите, за които са предвидени немалко средства и немалко програми. Квалификацията обаче не трябва да се прави заради самата инициатива, а да бъде подчинена на конкретни нужди – на училището, на учителя. Само по Националната програма „Развитие на педагогическите специалисти“ за тази година са предвидени 600 000 лв.

Четете повече в бр. 12, 24 – 30 март 2016 г.

Normal 0 21 false false false BG X-NONE X-NONE „Само за година променихме немалко неща. Предприемачеството вече е факт в учебния план на първокласниците.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: +359 2 425 04 70

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Tags Реформи
shareTweet
Previous article

Педагогика, година LXXXVIII, книжка 2, 2016

Next article

Училището трябва да бъде „ограден двор”

Next article
Училището трябва да бъде „ограден двор”

Училището трябва да бъде „ограден двор”

Отново иде „Данониада“

Отново иде „Данониада“

Пазим ли децата от насилие

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49
  • Annual Contents of the Foreign Language Teaching Journal, 2021
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2021, Volume 48
  • Annual Contents of the Foreign Language Teaching Journal, 2020
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2020, Volume 47
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2020, Volume 47
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2020, Volume 47

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US