"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2015 Брой 35, 2015

Четящият човек се завръща

in Брой 35, 2015
Reading Time: 1 min read
A A

Убедена е Юлия Цинзова – директор на Столичната библиотека. По думите й този процес най-ясно се забелязва в книжарниците и в библиотеките.

  • Author
  • Recent Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

А това предполага редовна атестация на учените и преминаване към временни трудови договори, както е в Западна Европа. Наградата се връчва за постижения през последните две години, но за нея тя е признание за дългите години тежък труд, в които е работила по европейски проекти, а именно от 1992 г. досега, продължава разказа си тя. Преди AComIn, за който е отличена, тя печели и ръководи 13 международни проекта. А написаните проектни предложения са поне 50. Проектът AComIn се финансира по 7-ма Рамкова програма на ЕС. Насочен е към развитие на човешкия и инфраструктурен капацитет на целия институт. С отпуснатите средства са назначени 14 постдокторанти от европейски страни – Украйна, Русия, Италия, Австрия, Гърция, Македония, Сърбия. Привлечени са и българи, реализирали се в чужбина. Тези млади хора получават достойно заплащане за труда си, което ги мотивира да работят в България. Тяхното присъствие е огромен плюс за развитие на научния потенциал на института, в който работят 100 учени. Удоволствието да виждаш по коридорите млади хора, които обсъждат най-новото в областта на ИКТ технологиите, е огромно, казва проф. Ангелова. По проекта българските учени купуват съвременно оборудване на стойност 1 млн. евро. Преди 3 години това бе единственият шанс за нас да имаме модерна апаратура, казва тазгодишните носител на Питагор. Тя също действа като магнит за привличане на млади специалисти. Третото голямо перо в бюджета е за възможности за специализации и посещения на конференции, организиране на научни мероприятия и създаване на иновационен потенциал. Това също бе голям шанс за нас, защото не разполагаме с други средства за подобни дейности, казва проф. Ангелова. Според нея проектът промени атмосферата в института и дава възможност да подобрим качеството на научните изследвания.

Четете повече в бр. бр. 35, 27 август – 2 септември 2015 г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: +359 2 425 04 70

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Tags Столицата
shareTweet
Previous article

Градът търси своите будители

Next article

Науката изследва мотивацията на учениците

Next article

Науката изследва мотивацията на учениците

Маестро, най-напред минаваш оттук

Маестро, най-напред минаваш оттук

Докъде с образователния гурбет?

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49
  • Annual Contents of the Foreign Language Teaching Journal, 2021
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2021, Volume 48
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2021, Volume 48
  • Annual Contents of the Foreign Language Teaching Journal, 2020
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2020, Volume 47
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2020, Volume 47
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2020, Volume 47

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US