"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Работа с информационни източници – ключово обучение на докторанти, свързано с научното познание и етика

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-05-2024
in Uncategorized
A A

Д-р Петя Георгиева
Аграрен университет – Пловдив (България)

https://doi.org/10.53656/voc24-1-05

Abstract. Настоящата статия представя един от ключовите модули в обучението на докторанти в Аграрния университет – Пловдив, като стратегически модел за правилно използване на информационни ресурси и спазване на етиката в научната комуникация в текст. Целта на обучението е да се придобият необходимите умения и знания за откриване на качествена научна информация по специфичен проблем на изследване. Правилното използване на информацията чрез анализ и цитиране е част от етичните въпроси, свързани с научното познание.
Keywords: Аграрен университет – Пловдив, академично писане, информационни източници, научно познание, научна етика

 

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail(Un)Generalized Humor: The Textbook vs. the Survey Default ThumbnailHEALTH SCIENCE IN STUDENT EDUCATION IN KINESITHERAPY AND PHYSICAL EDUCATION Default ThumbnailDevelopment and Integration of Audio and Visual Micro-Resources in the Learning Process through the Use of Artificial Intelligence Systems Default ThumbnailДа навлезем в науката с игри
Tags Аграрен университет - Пловдивакадемично писанеинформационни източницинаучна етиканаучно познание

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

За връзката между средното и висшето образование по специалност „Съдебна администрация“ в Република България

Next article

Обзор на литературата по проблемите на педагогическото приложение на българските народни игри

Next article

Обзор на литературата по проблемите на педагогическото приложение на българските народни игри

Физическата активност като ценност при студентите бъдещи педагози от Софийския университет „Св. Климент Охридски“

Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Български език и литература
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"