"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Концепции и политики за обучение за защита при бедствия и кризи

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26-09-2024
in Uncategorized
A A

Проф. д-р Евгени Манев
University of Library Studies and Information Technologies Sofia, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/str2024-4s-2-con

Absract. В контекста на естествените права на човека, основа на съвременната държава и на системния подход, са генерирани релевантни основни концепции и държавни политики за повишаване ефективността на обучение за защита при бедствия и кризи. Обосновани са техните цели за повишаване ефективността на обучението на длъжностни лица в държавната и местната администрация, както и на населението за действия при бедствия и кризи.
Разгледан е организационно културен подход за формиране на подходящ, ангажиращ гражданите културен модел за по-ефективно постигане на тези цели. Като важен системообразуващ елемент се анализира ключова нормативна уредба за защита при бедствия, която трябва да се знае и прилага от държавната и местната администрация, както и от населението. На тази база се извеждат и обосновават необходими и релевантни концепции и политики за повишаване ефективността на обучението за защита при бедствия и кризи.
Keywords: обучение за защита при бедствия и кризи, държавни политики, обучение на длъжностни лица

Open the full text

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailArtifacts 1. Definition Default ThumbnailMorals as a law building and changing factor ays regarded as completely normal. Default ThumbnailA Different View Of Maritime Education In Bulgaria Default ThumbnailThe World In Crisis: Policies And Media Coverage
Tags държавни политикиобучение за защита при бедствия и кризиобучение на длъжностни лица

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Политика на сближаване в Европейския съюз и отражението ѝ върху регулаторната рамка в България

Next article

The Significance of Legal Knowledge and Education for Medical Professionals and Healthcare Providers

Next article

The Significance of Legal Knowledge and Education for Medical Professionals and Healthcare Providers

The Education and Research in The Quadruple Helix and The Regional Innovation Prospects

Организационна култура и продължаващо образование и обучение

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"