Калин Боянов
University of National and World Economy
https://doi.org/10.53656/str2025-5-4-int
Abstract. Настоящото изследване задълбочено анализира стратегиите и предизвикателствата, свързани с интеграцията на предприемаческото образование в университетските учебни програми. Приложената методология включва систематичен анализ на текущите практики и идентификация на основните пречки пред висшите учебни заведения. Основните нововъведения в този контекст включват внедряването на предприемачески курсове в различни факултети, създаването на менторски програми и бизнес инкубатори, както и установяването на партньорства с индустриалния сектор. Резултатите от изследването демонстрират, че мултидисциплинарният подход и практическото обучение значително подобряват уменията и професионалната реализация на студентите, като същевременно стимулират иновациите и икономическия растеж.
Keywords: предприемаческо образование, университетски програми, инкубатори, менторство, иновации
Log in to read the full text


