"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Vocational Education Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
12-08-2021
in Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2021 г.
A A

METHODOLOGY & EXPERIENCE

Развитие на професионалното образование и обучение до 2025 г.
в контекста на Eвропейската програма за уменията

Инж. Емилияна Димитрова

https://doi.org/10.53656/voc21-4.1razv

Absract. Статията представя изискванията за развитие на ПОО до 2025 г. в светлината на Декларацията от Оснабрюк…

SEE MORE

 

 

 

Създаване на животоподдържаща система за астронавти
на мисия до Марс

Христина Костадинова
Езикова гимназия „Иван Вазов“ – Пловдив

https://doi.org/10.53656/voc21-4.2astr

Absract. Статията разглежда създаването и прилагането на STEM проекта MELiSSA (Micro Ecological Life Sustaining System Alternative) в училищна среда. Изграждането на система за поддържане на живота на астронавтите при мисия до Марс е нашата основна цел…

SEE MORE

 


RESEARCH ACTIVITIES

Българска адаптация на Въпросника за измерване на дистрес на идентичността

доц. д-р Ева Папазова 1),  доц. д-р Маргарита Бакрачева 2)
1) Институт за изследвания в образованието
2) Sofia University, "St. Kliment Ohridski"

Absract. Статията представя резултатите от адаптацията на Въпросника за измерване на дистрес на идентичността (Berman et al. 2004) за български условия с извадка от 202 изследвани лица на възраст от 17 до 30 години…

SEE MORE

 

 

 

Изследване на магнитните полета на жилищни сгради и влиянието им върху здравето на хората

Radka Kostadinova
“Ivan Vazov” High School Varshetz, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/voc21-4.4magn

Absract. Ние сме родени на Земята и организмът ни е изцяло зависим от условията на живот, които има на нашата планета. С развитието на цивилизацията се оказва, че хората все по-често са подложени на колебания на земното магнитно поле, на което въздействат със своите дейности…

SEE MORE

 

 


STEPS TO SUCCESS

Следующий урок – идём в „Театр“!

Розалина Димитрова
СШ им. Пейо Кр. Яворова – Варна (Болгария)

https://doi.org/10.53656/voc21-4.5tea

Absract. Театральная педагогика позволяет существенно изменить обычный школьный урок и трансформировать его учебно-воспитательные цели. У учащихся укрепляется уверенность в своём умении пользоваться русским языком как средством общения и желание совершенствовать свои знания…

SEE MORE

 

 

 

 

 

 

Интеграцията в учебния процес

Нели Борчева
Средно училище „Козма Тричков“ – Враца

https://doi.org/10.53656/voc21-4.6int

Absract. Статията разглежда въпроса, свързан с използването на интегрирания подход и интегрираното междупредметно взаимодействие в обучението…

SEE MORE

 

 

 

 


SCHOOL FOR TEACHERS

In today's issue we present:
Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй
www.kim-kozloduy.com

Нови методи на преподаване по природни науки – „Разбиране по дизайн – разработване на урока отзад напред“

Ирена Кочева
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21-4.7novi

Absract. Статията демонстрира начин на прилагане на нови методи на преподаване по природни науки чрез планиране на урока „отзад напред“ и разработване на интердисциплинарен проект, базиран на образователните стандарти и учебни програми…

SEE MORE

 

 

 

 

 

Олимпийските ценности в спортните дейности и обучение по фвс
от разстояние в електронна среда

Мария Братова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“– Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21-4.8olim

Absract. Олимпийските ценности са непонятната и тайна за мнозина духовна сила на спорта, която може да осмисли времето, да върне достойнството и да промени нравствено личността на спортиста.

SEE MORE

 

 

 

 

 

Мотивация чрез създаване на чувство
за принадлежност

Бистра Григорова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21-4.9moti

Absract. Статията представя решения на една от важните задачи на училището като общност – развитие на социалното чувство и чувството на принадлежност…

SEE MORE

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII Default ThumbnailГодишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Мотивация чрез създаване на чувство за принадлежност

Next article

ON THE POITICAL ECONOMY OF THE APRIL UPRISING OF 1876

Next article

ON THE POITICAL ECONOMY OF THE APRIL UPRISING OF 1876

PARTICIPATION OF THE BATTALIONS OF THE 11TH MARCHING REGIMENT IN THE BATTLES FOR THE CONTROL OF THE FORTIFIED POSITIONS IN THE AREA OF THE TOWN OF MACHIN IN JANUARY 1917

REFLECTIONS ON RUSSOPHOBIA IN BRITAIN IN THE FIRST HALF OF THE XIX CENTURY

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"