"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
09-12-2021
in Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
A A

ПЕДАГОГИКА 
НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCIII, 2021

PEDAGOGY
BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL
RESEARCH АND PRACTICE
VOLUME 93, 2021

ANNUAL CONTENTS / ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ

Страници / Pages
Книжка 1 / Number 1:  1 – 152
Книжка 2 / Number 2:  153 – 300
Книжка 3 / Number 3:  301 – 444
Книжка 4 / Number 4:  445 – 588
Книжка 5 / Number 5:  589 – 724
Книжка 6 / Number 6:  725 – 872
Книжка 7 / Number 7:  873 – 1012
Книжка 8 / Number 8: 1013 – 1164
Книжка 9 / Number 9: 1165 – 1312

CONNECTION FORMAL – NON-FORMAL EDUCATION /
СВЪРЗАНОСТ ФОРМАЛНО – НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ
1171 – 1186 За перспективите и предизвикателствата пред „приобщаването“ на неформалното образование в лоното на образователните системи [About the Prospects and Challenges of the “Inclusion” of
Non-Formal Education in the Lot of Education Systems] / Силвия Николаева / Silvia Nikolaeva
1187 – 1199 Гражданско образование и активност на студентите – между формалното и неформалното (във и извън аудитория) – педагогически паралели и проекции [Civic Education and Student Activity – between the Formal and the Informal (in and outside Auditorium Hall) – Pedagogical Parallels and Projects] / Владислав Господинов / Vladislav Gospodinov
1200 – 1211 Oбразованието като индивидуален проект [Education as an Individual Project] / Силвия Върбанова / Silvia Varbanova
1212 – 1229 Проучване потребностите на студенти педагози от подготовка за реализиране на свързаността „формално – неформално образование“ [Survey of Pedagogy Students’ Training Needs for Realisation of the Connectivity “Formal – Non-Formal Education”] / Светлана Ангелова / Svetlana Angelova
1230 – 1244 Изследване на взаимодействието между формалното и неформалното здравно образование [Research on the Interaction between Formal and Non-Formal Health Education] / Вержиния Боянова, Константин Теодосиев, Берджухи Йорданова / Verjinia Boyanova, Berdzhuhi Yordanova, Konstantin Teodosiev
1245 – 1254 Законодателни, организационни и управленски основи на свързаността между формалното и неформалното образование в България [Legislative, Organizational and Management Basis for the Connectivity between Formal and Non-Formal Education in Bulgaria] /
Атанас Генчев, Мария Найденова / Atanas Genchev, Maria Naydenova

DOCTORAL RESEARCH / ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
406 – 419 Оценката на труда на учителите, като елемент на мениджмънта на персонала в детската градина [Teacher Labor Assеssment as an Element of Staff Management in Kindergarten] / Аксения Тилева / Akseniya Tileva
551 – 557 Развитие на коучинг умения на училищни лидери [Developing Coaching Skills of School Leaders] / Лъчезар Африканов / Lachezar Afrikanov
558 – 574 Равнище на формираност на социолингвистични и социокултурни компетентности в начална училищна възраст според родителите [Level of Formation of Sociolinguistic and Sociocultural Competencies of Primary School Aged Students According to the Parents] / Ирена Райкова / Irena Raykova
575 – 581 The Influence of the Environment on the World of the Learning Disabled Student / Dana Barak Harel
698 – 706 Роля на училището за формиране на гражданско общество през призмата на отношението и нагласите на най-младите пълнолетни българи към изучаване на прехода към демокрация
[The Role of School for the Formation of Civil Society through the Prism of the Youngest Bulgarian Adults’ Perceptions and Attitudes to the Studying of the Democratic Transition Period] / Анна Върбанова / Anna Varbanova
1136 – 1151 Innovative Teachers, Who Are You? Innovative Teacher Analysis in the Light of the Model of the ‘Big Five’ Personality Traits / Rina Cohen

EVENTS / СЪБИТИЯ
139 – 145 Двадесет години научни форуми в България на Асоциацията на професорите от славянските страни (АПСС) [20 Years Scientific Forums of Association of Professors from Slavonic Countries (APSC)] / Инна Федотенко, Нели Бояджиева / Inna Fedotenko, Nely Boiadjieva
432 – 436 Георги Стойков Раковски (Патриархът просветител революционер по повод 200 години от рождението му) [Georgi Stoykov Rakovski (Patriarch Educator-Revolutionary on the Occasion of the 200th Anniversary of his Birth)] / Любен Димитров / Lyuben Dimitrov
712 – 716 Хибридното училище на бъдещето (Национална научно-практическа конференция, посветена на 30-годишнината на Втора АЕГ „Томас Джеферсън“) [The Hybrid School of the Future (National Scientific-practical Conference Dedicated to the 30th Anniversary of “Thomas Jefferson” Secondary High English School)] / Галин Цоков /
Galin Tsokov

FOREIGN RESEARCH / ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
100 – 113 The Teachers’ Role in Developing Student’s Moral and Ethical Values /
Gorica Popovska, Filip Popovski
114 – 129 The Study of Educational Programmes as a Way of Effectiveness of Moral Education of Preschool Children / Tatyana Ponomarenko, Jeļena Badjanova
690 – 697 The Problem of Multicultural Component of Language Education / Anzhelina Koriakina
821 – 830 A Study of Parents’ Readiness to Raise Children with Intellectual Disabilities / Maryana Buinyak, Svitlana Myronova
831 – 842 Psychological, Pedagogical and Drganizational Peculiarities of the Development of Students’ Volitional Qualities as a Factor of Success in Learning / Nadiia Vientseva, Olena Karapetrova
843 – 855 Teachers’ Perspective on the Educational Implications of Online Teaching / Julien-Ferencz Kiss, Florica Orţan, Laurenţiu Mândrea
978 – 992 Education of Moral Culture of Student Youth in the Conditions of Polycultural Space / Natalia Bondarenko, Yevhen Rozdymakha, Lyudmila Oderiy, Anatoly Rozdymakha, Dilyana Arsova
993 – 1004 Professional Development in Kosovo – Research of Training Programs and Tests / Bekim Samadraxha,Veton Alihajdari, Prof. Besim Mustafa, Ramë Likaj
1065 – 1087 Influence of Psychological and Pedagogical Features of Students on their Activity in Self-Education / Iryna Sereda, Svitlana Karskanova
1088 – 1099 Development of Socially Desirable Characteristics and Values of Students in Literature Teaching / Nenad Stojković, Emina Kopas-Vukašinović
1100 – 1118 Factors Impacting the Effective Citizenship Values of Secondary School Students within the Scope of Social Studies Education / Elif Alkar, Tolga Kara, Emin Atasoy
1119 – 1135 Centralisation and Decentralisation in Higher Education: a Comparative Study of Hungary and Germany / Carla Liege Rodrigues Pimenta, Zoltán Rónay, András Német
1279 – 1294 Formation of Professional Competence of Assistant Teacher of Inclusive Education in Secondary Education Institutions / Vladyslava Liubarets, Nataliia Bakhmat, Olena Matviienko, Oksana Tsykhmeistruk, Inna Feltsan

HISTORY OF BULGARIAN EDUCATION /
History of bulgarian education
679 – 689 Фидана Даскалова за педагогиката [Fidana Daskalova on Pedagogy] / Маргарита Колева, Йордан Колев / Margarita Koleva, Yordan Kolev
806 – 820 Помощник-учителят през периода на Българското просвещение и в нашето съвремие [Assistant Teachers during the Period of the Bulgarian Enlightening and in Our Time] / Йосиф Нунев / Yosif Nunev

HISTORY OF PEDAGOGY / ИСТОРИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА
159 – 172 Инспектиране на училищата във Bарненско-Преславска епархия / Bарненска губерния през 70-те години на ХIХ век [Inspection of the Schools in Varna-Preslav Diocese / Varna Province in 70-s of the Nineteenth Century] / Милена Георгиева / Milena Georgieva

IN MEMORIAM
858 – 861 In Memory of Prof. Emilia Rangelova (1940 – 2021) / Inna Fedotenko
862 – 864 Проф. д-р Гинка Димитрова – педагог по призвание и професор в Алма матер [Prof. Dr. Ginka Dimitrova – Professional Teacher and Professor in Alma Mater] / Нели Бояджиева / Nely Boiadjieva

INNOVATIVE EDUCATIONAL AND SOCIO-PEDAGOGICAL PRACTICES /
ИНОВАТИВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ И СОЦИАЛНОПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ
251 – 259 Works of Art and 5 – 10-Year Old Children / Plamen Legkostup
260 – 270 Synergy between Games and Technology in Preschool Environmental Education / Petya Karaivanova-Konakchieva
271 – 280 Aggressive Behaviour in the Context of Multiple Disabilities of Institutionalized Children and Young People – Case Studies / Desislava Popova
281 – 287 Movement Games as a Means of Overcoming Aggression in Preschool Age / Krasimira Petrova
372 – 383 Survey of Parents’ Disposition to Co-creation with Their Children / Reni Hristova-Kotseva
384 – 391 Awareness and Personal Perceptions of Covid-19 in 6 – 7-Year Old Children after a Period of Social Isolation / Delyana Chuhovska
392 – 398 Development of Colour Perception and Colour Combination Skills of Preschool Children through Studying Artworks of Impressionist Artists / Galina Nikolova
399 – 405 Influence of Digital Technologies on the Speech Development of 5-to-7-Year-old Children / Yoanna Tsaneva / Yoanna Tsaneva

NEW BOOKS / КНИЖНИНА
130 – 133 За избора на учебен комплект по български език и литература в начален етап. И за обучението [The Choice of a Bulgarian Language and Literature Textbook for Primary School. And about the Process of Teaching] / Пенка Кънева / Penka Kаneva
134 – 138 Контрол на стреса. Психологически и управленски ракурси [Stress Control. Psychological and Management Views] / Янчо Бакалов / Yancho Bakalov
288 – 292 Овладяване на ключови компетенции при ориентиране в света [Key Competences Acquisition in World Orientation] / Мирена Легурска / Mirena Legurska
420 – 425 Невродидактика [Neurodidactics] / Наталия Витанова / Natalia Vitanova
426 – 428 Монтесори методът и приобщаващата образователна среда [The Montessori Method and the Inclusive Educational Environment] /
Катерина Караджова / Katerina Karadzhova
429 – 431 За асистиращите и информационните технологии в образованието [About Assistive and Information Technology in Education] /
Георги Тотков / Georgi Totkov
707 – 711 Военноморското образование – един различен поглед [The Naval Education – a Different Perspective] / Марина Пиронкова / Маrina Pironkova
856 – 857 Психолого-педагогически правила, модели на добри практики и препоръки при работата и обучението на деца и ученици с поведенчески разстройства [Psychological and Pedagogical Rules, Models of Good Practices and Recommendations in the Work and Education of Children and Students with Behavioral Disorders] / Дора Левтерова-Гаджалова / Dora Levterova-Gadjalova
1152 – 1156 За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения [About the Inclusion, Education and Development of Children and Students with Intellectual Disabilities] / Жана Янкова, Zhana Jankova

RESEARCH INSIGHTS / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
9 – 20 Развитие на умения за базова грамотност при деца с тежки физически увреждания [Basic Literacy Training Program for Children with Severe Physical Disabilities] / Екатерина Тодорова / Ekaterina Todorova
21 – 34 Проектобазирано изучаване на екология [Project-based Learning of Ecology] / Здравка Костова / Zdravka Kostova
35 – 44 Bulgarian School – Showcase of Identity / Veska Gyuviyska, Nikolay Tsankov
45 – 56 Критичното мислене като основна цел на обучението в университета [Critical Thinking as the Main Goal of University Education] / Златка Ваклева, Тоня Георгиева / Zlatka Vakleva, Tonya Georgieva
57 – 73 Детските ясли – подкрепяща среда за ранно детско развитие [Nurseries – Supporting Environment for Early Child Development] / Гергана Маркова, Гергана Петрова / Gergana Markova, Gergana Petrova
74 – 86 Тревожност и агресивност при деца с емоционално-поведенчески разстройства – представяне на индивидуален случай [Anxiety and Aggression among Children with Emotional and Conduct Disorders – a Case Study] / Катерина Златкова-Дончева / Katerina Zlatkova-Doncheva
87 – 99 Online Contest “Mathematics and Art” for the Development of Key Competencies / Neda Chehlarova, Georgi Gachev
173 – 184 Интеграцията чрез образование на децата и учениците от етнически малцинства в България – тенденции за развитие [Integration through Education of Children and Students from Ethnic Minorities in Bulgaria – Tendencies for Development] / Сийка Чавдарова-Костова /
Siyka Chavdarova-Kostova
185 – 200 Промяна на парадигмалните ориентири във висшето образование [Changes in Paradigmal Orientations in Higher Education] / Румяна Неминска / Rumyana Neminska
201 – 222 Формиране на комуникативни умения при деца с множес-
тво увреждания по метода на фасилитиращата комуникация [Development of Communicative Skills in Children with Multiple Disorders through the Method of Facilitated Communication] / Дияна Георгиева / Diyana Georgieva
223 – 237 Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието [Pedagogical Multicultural Awareness. Approbation of a Scale for Teachers’ Attitudes towards Students from Different Ethnic Backgrounds in the Educational System] / Мила Златева, Юрий Янакиев / Mila Zlateva, Youri Ianakiev
238 – 250 Педагогическата анимация при овладяване на английски език в първи клас на началното училище [Pedagogical Animation in Mastering English in the First Grade of Primary School] / Диана Димитрова / Diana Dimitrova
307 – 320 Задължителността на предучилищното образование – климат на доверие и свобода [The Compulsory of Preschool Education –
a Climate of Trust and Freedom] / Маргарита Колева, Блага Джорова,
Ева Жечева / Margarita Koleva, Blaga Dzhorova, Eva Zhecheva
321 – 333 Оценка на ефективността на автоматизирана система за генериране на тестове по програмиране чрез педагогически експеримент [Assessment of the Effectiveness of an Dutomated System for Generation of E-Tests through a Pedagogical Experiment] / Ива Костадинова, Магдалена Гарванова, Иван Иванов, Катя Рашева-Йорданова / Iva Kostadinova, Magdalena Garvanova, Ivan Ivanov, Katia Rasheva-Yordanova
334 – 341 Пропедевтика на геометрични преобразувания чрез откриване на разлики [Propedeutics of Geometric Transformations by Detecting Differences] / Тони Чехларова / Toni Chehlarova
342 – 353 Идентичност, себеутвърждаване и себерефлексия при ученици и студенти [Identity, Self-Affirmation and Self-Reflection of School and University Students] / Боян Василев, Маргарита Бакрачева / Boyan Vasilev, Margarita Bakracheva
354 – 360 Многоезичието в училищна среда като политически и практико-педагогически проблем [Multilingualism in the School Environment as a Political and Practical-Pedagogical Problem] / Янка Коева / Yanka Koeva
361 – 371 Теоретични основи на опитно-изследователска дейност по човек и природа в началните класове [Theoretical Basis of Experimental Research Activity in the School Subject “Man and Nature” in the Elementary Classes] / Цветомира Иванова / Tsvetomira Ivanova
451 – 465 Дигиталната компетентност – потребност и основа на съвременната функционална грамотност [The Digital Competence – Benefits and Fundamentals of Modern-Day Functional Literacy] / Марияна Николова, Ренета Савова / Mariyana Nikolova, Reneta Savova
466 – 480 Въвеждането на геометрична вероятност в ХI клас [Introducing Geometrical Probability in 11th Grade] / Борислав Лазаров / Borislav Lazarov
481 – 500 Студентски нагласи относно планирането на персонално електронно портфолио [Students’ Attitudes towards the Personal Electronic Portfolio Planning] / Галина Георгиева / Galina Georgieva
501 – 511 Процесът на приобщаване и ценностната система на учителя [The Values of the Teachers for the Implementation of Inclusive Education in Bulgaria] / Петя Марчева-Йошовска / Petya Marcheva-Yoshovska
512 – 524 Kлъстери за трансфер на знание и технологии, или приносът на висшите училища за развитие на икономиката [Clusters for Transfer of Knowledge and Technology or the Contribution of Higner Education to Economic Development] / Гергана Димитрова,
Меги Дакова / Gergana Dimitrova, Megi Dakova
525 – 536 Ключовите компетентности през погледа на учителите по природни науки – резултати от проведено проучване [Key Competences through the Eyes of Science Teachers – Results of a Survey] / Йорданка Стефанова, Петя Герасимова / Yordanka Stefanova, Petia Gerasimova
537 – 550 Opportunities to Participate in Making Decisions for Migrant Children /
Ophelia Kaneva
595 – 614 Специфична натовареност на преподавателите в дистанционна форма на обучение – същност и модели за отчитане в някои български университети [Specific Workload of Teachers while Conducting Distance Learning – Definition and Reporting Models in Some Bulgarian Universities] / Стоянка Лазарова, Лъчезар Лазаров /
Stoynka Lazarova, Lachezar Lazarov
615 – 628 Интернет на нещата (internet of things) в сферата на образованието [Internet of Things in Education] / Наталия Витанова / Natalia Vitanova
629 – 642 Сравнителен анализ на основните учебни дейности в различните степени на математическото образование [Comparative Analysis of Main Activities in the Different Stages of Mathematic Education] / Янка Стоименова / Yanka Stoimenova
643 – 655 Стратегията „Учене през целия живот“ в утвърждаване на стандартите за подготовка на морски кадри [Life Long Learning Strategy for Adopting the Education and Training Standards in Maritime Industry] / Благовест Белев / Blagovest Belev
656 – 667 Образователна подкрепа на деца в резидентна грижа в условията на електронно обуче ние (Теоретични аспекти) [Educational Support for Children in Residential Care in E-learning Conditions] / Юлиана Ковачка / Yuliana Kovachka
669 – 678 SWOT Analysis as a Research Method in Pedagogy / Delyan Penchev
731 – 745 Типология на творческите задачи и мястото им в обучението по математика [Typology of Creative Problems and Their Place in Teaching Mathematics] / Севдалина Георгиева / Sevdalina Georgieva
746 – 760 Превенция и корекция на девиантно и делинквентно поведение, отразени в изкуството: оценка на анализ по алгоритъм [Prevention and Correction of Deviant and Delinquent Behavior Reflected in Art: Evaluation of an Algorithm Analysis / Даниел Полихронов / Daniel Polihronov
761 – 776 Диагностициране на усвоените знания по литература при учениците в IV клас чрез тестова проверка [Diagnosis of the Acquired Literature Knowledge in Students in IVth Grade through a Test Verification] / Ива Стаменова / Iva Stamenova
777 – 793 Стигма и социални дистанции при зрелостници спрямо хора с психични разстройства [Stigma and Social Distances to People with Mental Disorders, Manifested by Graduate Students] / Симеон Сапунджиев / Simeon Sapundzhiev
794 – 805 Създаване и история на Виенския педагогиум [Vienna Pedagogium Establishment and History] / Димка Иванова / Dimka Ivanova
879 – 888 Развитие на когнитивни умения чрез компютърни образователни игри [Development of Cognitive Skills through Computer Educational Games] / Тодорка Терзиева / Todorka Terzieva
889 – 897 Хаос(ът) (Време е за… педагогика) [(The) Chaos (It’s Time for… Pedagogy)] / Йордан Колев / Jordan Kolev
898 – 911 Study on the Perceptions of Teachers in Mathematics Related to their Pedagogical Knowledge / Ivaylo Staribratov
912 – 924 Проучване нагласите на студенти – бъдещи учители, относно обучението в електронна среда по музикалнопедагогически дисциплини [A Study of the Attitudes of Students – Teacher Trainees towards Education in Music Pedagogical Disciplines in an Electronic Environment] / Пенка Марчева / Penka Marcheva
925 – 934 Оценката на качеството на средата за образование и грижа в ранното детство – предизвикателства и перспективи на съвременната практика [Evaluation of the Quality of Educational and Care Environment in Early Childhood – Challenges and Prospects of Current Practice] / Мария Атанасова-Трифонова / Maria Atanassova-Trifonova
935 – 953 Приемна грижа за деца със специални образователни потребности
(поглед на социални работници и студенти педагози) [Foster Care of Children with Special Educational Needs (Opinions of Social Workers and Students-Pedagogues)] / Вяра Цветанова / Vyara Tsvetanova
954 – 959 Inclusive Intelligence / Aleksandar Krastev
960 – 977 Диагностика на дигитални умения на студенти в контекста на компютърното моделиране [Diagnosing Students’ Digital Skills in the Context of Computer Modelling] / Радослава Топалска / Radoslava Topalska
1019 – 1036 Технологии, които ще променят бъдещето на образованието [Technologies that Change the Future of Education] / Наталия
Витанова / Natalia Vitanova
1037 – 1053 Относно задължителността на предучилищното образование –
резултати от едно изследване [On the Compulsory Nature of Preschool Education – Results of a Study] / Маргарита Колева, Блага Джорова, Ева Жечева / Margarita Koleva, Blaga Dzhorova, Eva Zhecheva
1054 – 1066 Aspects of the Education Policy of Modern European Countries / Miroslav Terziyski
1255 – 1263 Иновациите във висшето образование и ролята на регионалните университети / Христо Белоев
1264 – 1278 Дидактически инструментариум на учителите по предприемачество в професионалното образование и обучение [Didactic Tools of Entrepreneurship Teachers in Vocational Education and Training] /
Цветан Давидков, Силвия Цветанска / Tzvetan Davidkov, Silvia Tsvetanska

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3/2021, година XCIII Default ThumbnailPedagogy, Number 4/2021, Volume 93 Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021 Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Formation оf Professional Competence оf Assistant Teacher оf Inclusive Education иn Secondary Education Institutions

Next article

Прозодични характеристики на изречения с комуникативно маркиран и комуникативно немаркиран словоред

Next article

Прозодични характеристики на изречения с комуникативно маркиран и комуникативно немаркиран словоред

Лексикален израз на антонимни отношения в българските диалекти

Misvaluation: On The Bulgarian Verbs подценявам ‘Underestimate’ And надценявам ‘Overestimate’, Their Semantic Structure And Translation Into Russian

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"