Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2024

Над 55 форми на занимания по интереси в Националния дворец на децата

През новата учебна година в постоянните групи се включват повече от 2500 деца и ученици

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
02/10/2024
in Новини 2024
0
Над 55 форми на занимания по интереси в Националния дворец на децата
0
Shares
0
Hits
Share on FacebookShare on Twitter
Снимки – Пресцентър на МОН

Националният дворец на децата в София дава начало на учебната 2024/2025 г. с над 55 различни форми в областта на науката и технологиите, спорта и всички видове изкуства, в които само в постоянните групи се включват повече от 2500 деца и ученици.

Освен традиционните и утвърдени занимания по интереси се разкриват и нови форми,

като конструиране и 3D моделиране, японски език и култура, микрофона техника и други.

Учебната година бе открита от служебния заместник-министър на образованието и науката Емилия Лазарова.

„Националният дворец на децата не само осигурява условия за множество изяви на децата, но и прави нещо много по-важно: осигурява социалната адаптация и активното приобщаване на децата от различни възрасти и училища в един общ творчески проект, развивайки както техния потенциал, така и способността им да работят в екип“,

казва зам.-министърът.

Тя подчертава, че политиката за развитие и утвърждаване на заниманията по интереси ще продължи да следва добрите традиции и практики, като в същото време ще се съобрази с потребностите на младите хора днес.

По думите ѝ, съвременните деца и младежи търсят все по-динамични форми на общуване и изява, които да им позволят да изразяват своето отношение към света и самите себе си, да отстояват своите убеждения и да реализират своите способности. Тя поздрави учители и художествени ръководители в Националния дворец на децата, които умеят да откриват таланта, да го мотивират и да го подготвят за пълноценно развитие и реализация.

Your Image Description

Related articles:

198 новоназначени директори преминават практически обучения Проект на МОН подкрепя деца, родители и учители в детските градини Млади предприемачи със стипендии от състезанието „Практични финанси“ Повече от 70 000 ученици са участвали през изминалата учебна година в занимания по интереси, финансирани от Министерството на образованието и наукатаНад 70 000 ученици са включени в занимания по интереси

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags д-р Емилия ЛазароваДенятзам.-министризанимания по интересиНационален дворец на децатаНДДSofia

Последвайте ни в социалните мрежи

Previous article

Право на почивки в работния ден

Next article

Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

Next article
Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

Последни публикации

  • Foreign Language Teaching, Number 4/2025, Volume 52
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2025, Volume 52
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2025, Volume 52
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2025, Volume 52
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

en_US
bg_BG en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.