"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024 Брой 45, 07 – 13.11.2024 г.

Дигитална карта на научни лаборатории

Звената са част от изградените центровете за върхови постижения и центровете за компетентност

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-11-2024
in Брой 45, 07 – 13.11.2024 г.
A A

Лабораториите на центровете за върхови постижения и центровете за компетентност, изградени по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014 – 2020, са включени в ново уеббазирано картографско приложение.

През програмния период 2014 – 2020 г. със средства от Европейския фонд за регионално развитие и национално съфинансиране в размер на около 400 млн. лв. са изградени 6 центъра за върхови постижения и 10 центъра за компетентност, съобщават на страницата си от Изпълнителната агенция „Програма за образование“.

Със средствата са построени 4 нови сгради и е извършен основен ремонт и реконструкция на над 60 обекта.

В изградените центрове са назначени 646 нови изследователи, а в подобрените инфраструктурни обекти работят 914 изследователи.

Интерактивната карта дава актуална информация за лабораториите – към кой център са и съответния партньор, както и стойността на финансирането, с активен линк, водещ до интернет страницата на центъра.

Картата обхваща територията на 28-те административни области на страната. Чрез филтър могат да се визуализират обектите, които са в съответната тематична област на Иновационната стратегия за интелигентна специализация (ИСИС).

Целта на дигиталната карта е да се популяризират центровете за върхови постижения и центровете за компетентност, изградени по Оперативната програма, както и конкретни инфраструктури или техни обединения от Националната пътна карта за научна инфраструктура в рамките на Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ (ПНИИДИТ).

Предвижда се с подкрепата на Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ 2021 – 2027 центровете да преминат в оперативна фаза, да започнат по-тясно да си сътрудничат с бизнеса в решаването на различни проблеми и да се интегрират в научноизследователската и иновационната екосистема. Ще бъдат изградени и три нови центъра за компетентност.

Your Image Description

Свързани статии:

Директорите с програма за наставничество Създадоха сайт, посветен на учебния материал по БЕЛ По нов и вълнуващ начин отбелязват Деня на народните будители КВАЗАР управлява риска

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags картографско приложение.Оперативна програмаРепортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Създадоха сайт, посветен на учебния материал по БЕЛ

Next article

Снимка на броя: 12. Детска ясла – Русе

Next article
Снимка на броя: 12. Детска ясла – Русе

Снимка на броя: 12. Детска ясла – Русе

Вестник „Аз-буки“

Вестник „Аз-буки“ – брой 45/2024 г.

Проф. д.н. Емануел Мутафов: По-себичното общество неглижира грамотността

Проф. д.н. Емануел Мутафов: По-себичното общество неглижира грамотността

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"