"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 24, 2020

ЕП иска нова стратегия за хора с увреждания

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-06-2020
in Брой 24, 2020
A A

Европейският парламент настоява за нова стратегия за хората с увреждания след 2020 г., която да спомага за защитата на техните права и за интеграцията им в обществото.
По време на пленарната сесия през юни депутатите ще гласуват своите препоръки за новата стратегия след изтичането на настоящата до края на 2020 г. Евродепутатите искат по-амбициозен и всеобхватен план, основан на стремежа към пълно приобщаване. Това означава да има тясно сътрудничество с хората с увреждания и техните организации при разработването на новата стратегия. Те да бъдат включени във всички политики на ЕС. Да бъдат заложени ясни и измерими цели и редовно наблюдение. Да се осигури равноправен достъп до здравеопазване, заетост, обществен транспорт и настаняване, както и на средства за изпълнение на задълженията за достъпност на стоки и услуги.
Има около 100 млн. души с увреждания в ЕС. От тях 50,6% на възраст между 20 и 64 г. са заети в сравнение със 74,8% заетост при хората без увреждания по данни от 2017 г. През 2018 г. 28,7% от хората с увреждания в ЕС са заплашени от бедност или социална изолация спрямо 19,2% от общото население.
Сред конкретните инициативи на сегашната стратегия е директивата за достъпност на стоки и услуги, която налага задължение за по-голяма достъпност на продукти като смартфони, банкомати и електронни четци. Директивата за достъпа до мрежата пък задължава институциите от публичния сектор като болници, съдилища и университети да улеснят достъпа на хора с увреждания до данни и услуги онлайн. Програмата за студентски стажове „Еразъм+“ също насърчава участието на хора с увреждания.
ЕК планира да предложи новата стратегия през 2021 г.

Your Image Description

Свързани статии:

1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации Как да изградим по-екологично бъдеще Horizont Europe10 информационни дни по „Хоризонт Европа“ Търсят най-добрите млади преводачи

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Евроновини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

35 български публикации – номер едно в световната ранглиста

Next article

ЕС дава 314 млн. евро на 72 предприятия

Next article
1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

ЕС дава 314 млн. евро на 72 предприятия

Защо „мекането“ е толкова заразно?

Смартчасовник или умен часовник?

70 млн. за нови училища и детски градини

70 млн. за нови училища и детски градини

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"