"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 1, 2019

Създават ранна кариерна пътека за учениците

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04-01-2019
in Брой 1, 2019
A A

Това означава още от 14 – 15 години децата да влизат в учебна фирма, в която те измислят предмета на дейност, регистрират я в учебната Агенция по вписванията към Центъра за учебно-тренировъчните фирми (ЦУТФ) и започват да се развиват в различни отдели на отделни позиции. „Така младежите на практика пробват какво могат да правят и какво им харесва. Тоест започваме постепенно да въвеждаме този модел в по-ранна възраст в училище и да го разпростираме в горния курс на обучение“, обяснява пред БНР Ирина Добриянова – гл. експерт в ЦУТФ. Тя е категорична, че е късно да ориентираме младежите към определена професия в университетите или в горния курс на обучение. Затова в учебно-тренировъчните фирми децата усвояват общи социални умения, които са приложими във всяка сфера на живота, като умения за работа в екип, дисциплина и управление на времето.
Според нея е важно да се прави профил на уменията и образованието на децата съвместно с техните учители и родители, за да могат на тази база да бъдат насочвани към подходящите за тях професии. Заедно с придобиването на общите социални умения в училище ще се улесни значително тяхната адаптация към живота. За целта бизнесът трябва да влезе в училище от най-ранна възраст, независимо дали ще е чрез срещи с учениците, час по бизнес, преподаване, или различни форми на консултации в извънкласните форми на обучение.

Четете повече в бр. 1, 4 – 9 януари 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСедмокласниците на единен изпит Достойните хора на образованието Олимпиадата по химия събра 120 ученици Default ThumbnailЗа финансите – разумно

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Годишно съдържание на сп. „Български език и литература“, 2018 г.

Next article

Младежи развиват 327 учебни фирми

Next article
Младежи развиват 327 учебни фирми

Младежи развиват 327 учебни фирми

Училище със СПА център? Може!

Училище със СПА център? Може!

Споделеното изкуство на храната

Споделеното изкуство на храната

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"