"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2024 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-11-2024
in Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2024 г.
A A

Езиковите контакти и техните резултати

Mr. Ilya Zlatanov
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-01

Absract. Редица учени, както и широк кръг неспециалисти си задават въпроса дали българският не е език от креолски тип, т.е. продукт на непълно усвояване от страна на носители на други езици?

SEE MORE

 

 

 

 

Превключване на езиковия код като феномен на междуезиковото взаимодействие: върху примери от български и турския език

Исмаил Оркун Атасой
Гюлсюм Сонгюл Ерджан
Университет „Докуз ейлюл“ – Турция

https://doi.org/10.53656/for2024-06-02

Absract. Междуезиковото взаимодействие се отнася до езиковите резултати, които възникват, когато общности, говорещи различни езици, взаимодействат помежду си…

SEE MORE

 

 

 

Specifics of Pedagogical Speech in Distance Learning

Natalya Zhadko
Moscow City Pedagogical University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-03

Abstract. From the perspective of the activity approach, the author examines the difficulties faced by university teachers when conducting classes in a digital environment (in distance learning)…

SEE MORE

 

 

 

The Parents‘ Perspective: Overcoming the Challenges and Discovering the Benefits of Early Second Language Acquisition

Maria Mladenova
South-West University – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for2024-06-04

Abstract. This article examines the impact of Early Second Language Acquisition (ESLA) on children‘s development from the perspective of parents…

SEE MORE

 

 

 

Учебно пособие по четене на текстове по козметика (върху материал от руски език)

Ирена Петрова
Episkop Konstantin Preslavski Shumen University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-05

Absract. По време на всички етапи на обучение по чужди езици са важни въпросите за създаване на учебни материали…

SEE MORE

 

 

 

К вопросу о переводе поэтических текстов в романе Евгения Водолазкина „Чагин“

Dr. Antonia Pencheva
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/for2024-06-06

Absract. В статье рассматривается роль и функция поэтических текстов для создания образной характеристики персонажей в романе „Чагин“ Евгения Водолазкина…

SEE MORE

 

 

 

Компютърните игри с митологично съдържание – бягство от реалността или нов образователен хоризонт

Dr. Elitsa Milanova, Assist. Prof.
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/for2024-06-07

Absract. Статията изследва репрезентацията на китайската митология в компютърните игри и потенциала им като лингводидактичен инструмент при компетентностния подход на обучение в часовете по китайски език и култура…

SEE MORE

 

 

 

Пространствените измерения на изменението на климата и глобалното езиково разнообразие

Климент Найденов,
Методи Иванов,
Антонина Атанасова,
Димитър Атанасов,
Александър Пейчев
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-08

Absract. Сложната връзка между езиковото многообразие и изменението на климата е многостранен феномен…

SEE MORE

 

 

 

Подходи за промяна в качеството на училищното образование

Светлана Александрова
Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for2024-06-09

Absract. Статията анализира областта на въздействие от Националната стратегия за учене през целия живот (НСУЦЖ 2014 – 2020), която касае подобряване на качеството на училищното обучение, повишаване на постиженията на учещите, придобиване на ключовите компетентности и развитие на личността, и поставя началото на актуални и днес усилия за промяна в учебната среда и въвеждане на компетентностен подход в образованието…

SEE MORE

 

 

 

Сирма Данова (12.11.1984 – 22.10.2023)

Владимир Сабоурин
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo

https://doi.org/10.53656/for2024-06-10

SEE MORE

 

 

 

Силата на постистината

Владимир Градев
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-11

SEE MORE

 

 

 

Родноезиковото и чуждоезиковото обучение – единна образователна система

Prof. Dimitar Vesselinov, DSc.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-12

SEE MORE

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51 Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51 Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51 Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Заместник-министър Наталия Митева откри център за ранно детско развитие

Next article

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII

Next article

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII

Дядо Коледа и „Български пощи“ отново очакват най-красивото писмо

Дядо Коледа и „Български пощи“ отново очакват най-красивото писмо

Не вятърна мелница, я вятърна турбина

Не вятърна мелница, я вятърна турбина

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"