"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 42, 2021

Проводник

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-10-2021
in Брой 42, 2021
A A

Николай КЪНЧЕВ

Отново. За четвърти път се спъваме (и падаме лошо) на едно и също място. Пак сме пред пълна парализа като общество. И ако в началото на COVID имаше оправдание в непознаването на заплахата, то в следващите три локдауна сме свидетели на очевадно безхаберие. Породено от създаване на привилегировани прослойки от търговци, които ги е грижа само за парите ни. Много от тях – факири по укриване на данъци, обороти и неплащане на осигуровки преди пандемията. В резултат на безпринципно прилагане на мерки, явно толериране само на кресливи (или покровителствани?) бизнеси и прехвърляне на тежестта върху тези, които не мрънкат и вярват в правотата на решенията на държавата, със създаването и даването на представителност на всякакви комисии и антикомисии, антиваксъри и хора, открили в реториката срещу ваксините своя звезден миг, за две години създадохме нация от закоравели неверници.
Проводник на тежка и коварна болест сред децата. Това е най-точното определение за хората – родители и учители, които отказват да се ваксинират и обясняват „как това нас няма да ни стигне“. Говорят за свободна воля и право на избор, в същото време отнемат това право на всички, които имат досег с тях. Едва 30% от учителите и около 10% от родителите (ваксинирани са основно възрастните българи) са поели своята отговорност пред деца и общество. Останалите „виждат“ конспирация, чипиране, геноцид… Над 70% от здравните работници са ваксинирани – това не е ли доказателство за ползата от ваксините, или някой ще твърди че държавата съзнателно иска да затрие лекарите си? Болниците са пълни, но над 80% от българите са яхнали розов облак и смятат, че имат право да бъдат безотговорни. От магарето кон не става, гласи народната поговорка. Което води до въпроса: докога ще сме магаретата на Европа?

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Пътят на словото Министър Цоков разпореди проверка на пловдивско училище Вестник "Аз-буки"Нека Силата бъде с вас Вестник "Аз-буки"Колкото повече, толкова повече

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Британският музей показва диск със звездно небе

Next article

Намàлям и оцèням вместо намалявам и оценявам

Next article
Защо „мекането“ е толкова заразно?

Намàлям и оцèням вместо намалявам и оценявам

В ход е дигиталното обучение

Памет родопска

В ход е дигиталното обучение

Финансова инжекция за образованието

Последни публикации

  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2025, година XLXII
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 51 (2024 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2024, Volume 51
  • Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, том 50 (2023 г.)
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2023, година XLX
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2023, Volume 50
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2023, Volume 50
  • Annual contents of Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Vol.49 \2022
  • Foreign Language Teaching, Number 6/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 5/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 4/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 3/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 2/2022, Volume 49
  • Foreign Language Teaching, Number 1/2022, Volume 49

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"